Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Київський метрополітен

Столиця підвищує вартість проїзду в громадському транспорті. Встановити нові тарифи планують із першого січня 2022 року.

Разовий квиток у метро, трамваї, тролейбусі й автобусі коштуватиме 20 гривень. Таким чином вартість проїзду зросте більш як удвічі. При купівлі 50 поїздок на транспортну картку Kyiv Smart Card ціна кожної становитиме 15 гривень.

Для власників Картки киянина разовий квиток коштуватиме 12 гривень. Безоплатний проїзд для пільговиків лишається чинним.

«Картку киянина» можуть отримати в Ощадбанку всі кияни, зареєстровані у столиці, а також ті, хто офіційно тут працює та навчається. Картка діє як класичний транспортний квиток з можливістю придбання поїздок.

Таблиця з сайту КМДА

Пресслужба КМДА зазначає, що з найвигіднішим проїзним одна поїздка коштуватиме 14,20 гривні.

Так, із таблиці у проєкті рішення про підвищення тарифів випливає, що місячний проїзний коштуватиме майже 3000 гривень, або 100 гривень на день. Щоб виправдати його придбання, пасажир муситиме здійснювати понад п’ять поїздок щодня.

Таблиця з сайту КМДА

Транспортний експерт Іван Черниш наводить для порівняння ціни на безлімітні місячні абонементи в містах Європи: Прага — 650 грн (550 крон), Варшава — 710 грн (110 злотих), Відень — 1530 грн (51 євро), Брюссель — 1650 грн (55 євро), Женева — 2000 грн (70 франків), Париж — 2255 грн (75,20 євро).

Пресслужба КМДА аргументує підвищення тарифів «зростанням вартості складових тарифу», зокрема підвищенням тарифів на електроенергію, вартості дизельного пального та зростанням зарплат. Як і раніше, посилаються на «економічно обґрунтований тариф», який за розрахунками Київпастрансу, складає 22,30 гривні, а для Київського метрополітену — 22 гривні. У травні міський голова Віталій Кличко обіцяв, що до 20-25 гривень проїзд не підійматимуть.

Заступник голови КМДА Микола Поворозник порадив киянам придбати поїздки по 6,50 гривні наперед.

Сьогодні, 16 листопада, розпочнуться громадські обговорення у форматі електронних консультацій, які триватимуть 15 днів.

Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт — це погана ідея

Підвищення тарифів на проїзд у Києві вже неодноразово критикували, адже в місті не впроваджена система оплати за транспортну роботу, не діє прогресивна тарифна сітка зі справді вигідними проїзними, а також немає єдиного проїзного на всі види транспорту.

Натомість у Львові, де незабаром планують запровадити електронний квиток, оприлюднили нову тарифну сітку, яка передбачає більші вигоди від користування абонементами. Так, якщо базова вартість проїзду — 10 гривень, з річним абонементом (3650 гривень) львів’яни зможуть економити 50% на кожній поїздці, навіть здійснюючи не більш як дві поїздки на день.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button