Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 314 днів. За цей час ми опублікували 26428 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Для Харкова характерні швидкісні багатосмугові дороги. Фото: Maksym Pozniak-Haraburda / Unsplash

Мер Харкова Ігор Терехов заявив, що велика кількість дорожніх аварій у місті трапляється через хороші дороги.

«Ви ставите питання “а чому так багато ДТП?” Якщо чесно, хоч це не популярно, але скажу вам: а тому що дороги у Харкові хороші», — сказав Терехов під час виїзного засідання правоохоронного комітету Верховної Ради у Харкові.

Про це свідчить, на думку мера, те, що після кожного ремонту дороги жителі просять встановити там «лежачі поліцейські».

За останній місяць у Харкові сталося кілька резонансних аварій. 26 жовтня неповнолітній водій Infiniti на великій швидкості зіштовхнувся з іншим автомобілем, внаслідок чого загинув водій останнього. 28 жовтня неподалік від цього місця водійка Infiniti збила насмерть жінку на пішохідному переході. 11 листопада водій Toyota не зупинився на червоне світло і збив двох дітей.

Як можна помітити, мер Харкова ставить знак тотожності між «хорошими» дорогами і дорогами з новим покриттям, у той час як висока аварійність свідчить про системні проблеми дорожньої інфраструктури.

Швидкісні багатосмугові дороги без засобів заспокоєння руху лише заохочують водіїв розганятися і безперешкодно здійснювати небезпечні маневри. Так, проспекти Гагаріна та Героїв Сталінграду в Харкові, де сталися останні резонансні ДТП, — це великі площі асфальту, де водії мають вдосталь можливості набрати швидкість, а пішоходи мусять перетинати численні широкі смуги.

При цьому «лежачі поліцейські» самі по собі не вирішують безпекових проблем, ба більше — експерти радять надавати перевагу іншим засобам заспокоєння руху.

Натомість європейські міста запроваджують підхід Vision Zero (Нуль смертей), що полягає в усвідомленні того, що людям властиво робити помилки, а сама система помилятись не повинна. Таким чином акцент робиться на влаштуванні безпечної дорожньої інфраструктури. Серед засобів — звуження смуг, зменшення кількості знаків, розділення зустрічних потоків, викривлення траєкторії руху, острівці безпеки та освітлені підвищені переходи.

Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button