Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Для Харкова характерні швидкісні багатосмугові дороги. Фото: Maksym Pozniak-Haraburda / Unsplash

Мер Харкова Ігор Терехов заявив, що велика кількість дорожніх аварій у місті трапляється через хороші дороги.

«Ви ставите питання “а чому так багато ДТП?” Якщо чесно, хоч це не популярно, але скажу вам: а тому що дороги у Харкові хороші», — сказав Терехов під час виїзного засідання правоохоронного комітету Верховної Ради у Харкові.

Про це свідчить, на думку мера, те, що після кожного ремонту дороги жителі просять встановити там «лежачі поліцейські».

За останній місяць у Харкові сталося кілька резонансних аварій. 26 жовтня неповнолітній водій Infiniti на великій швидкості зіштовхнувся з іншим автомобілем, внаслідок чого загинув водій останнього. 28 жовтня неподалік від цього місця водійка Infiniti збила насмерть жінку на пішохідному переході. 11 листопада водій Toyota не зупинився на червоне світло і збив двох дітей.

Як можна помітити, мер Харкова ставить знак тотожності між «хорошими» дорогами і дорогами з новим покриттям, у той час як висока аварійність свідчить про системні проблеми дорожньої інфраструктури.

Швидкісні багатосмугові дороги без засобів заспокоєння руху лише заохочують водіїв розганятися і безперешкодно здійснювати небезпечні маневри. Так, проспекти Гагаріна та Героїв Сталінграду в Харкові, де сталися останні резонансні ДТП, — це великі площі асфальту, де водії мають вдосталь можливості набрати швидкість, а пішоходи мусять перетинати численні широкі смуги.

При цьому «лежачі поліцейські» самі по собі не вирішують безпекових проблем, ба більше — експерти радять надавати перевагу іншим засобам заспокоєння руху.

Натомість європейські міста запроваджують підхід Vision Zero (Нуль смертей), що полягає в усвідомленні того, що людям властиво робити помилки, а сама система помилятись не повинна. Таким чином акцент робиться на влаштуванні безпечної дорожньої інфраструктури. Серед засобів — звуження смуг, зменшення кількості знаків, розділення зустрічних потоків, викривлення траєкторії руху, острівці безпеки та освітлені підвищені переходи.

Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button