Британці не купують кульки в магазинах, бо економлять, а не турбуються про планету, — дослідження
«Чого ми не очікували — того, що екологічні міркування взагалі ніяк не впливають на споживання», — розводять руками вчені.
«Чого ми не очікували — того, що екологічні міркування взагалі ніяк не впливають на споживання», — розводять руками вчені.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Зниження користування одноразовими пластиковими пакетами у Великій Британії пояснюється прагненням людей зекономити, а не піклуванням про довкілля. Про це свідчить велике дослідження бізнес-школи Ноттінгемського університету, повідомляє The Guardian.
Аналіз майже 1,3 мільйона транзакцій показав, що пластикові пакети переважно купує молодь, частіше чоловічої статі, тобто люди, які менш схильні рахувати копійки. Пік попиту на кульочки припадає на святковий період.
Попри те, що, зокрема, в Англії закон зобов’язує магазини розповсюджувати пакети за ціною не менш як 10 пенсів за штуку (3,6 гривні за курсом), є чимало людей, які продовжують брати ці пакети. Дослідники зацікавилися мотивацією цих людей і опитали понад 10 тисяч споживачів. Анкетні дані зіставили з даними щодо транзакцій під час закупів.
Відповіді свідчать, що погляди респондентів на екологічні загрози, зокрема на зміни клімату, мають незначний вплив на їхню споживчу поведінку.
«Ми очікували, що люди, які рідко купляють пакети, принаймні частково мотивовані бажанням заощадити. Однак чого ми не очікували — того, що екологічні міркування взагалі ніяк не впливають на споживання», — зазначає аналітик Гевін Сміт.
Він припускає, що в подальших інформаційних кампаніях слід виробляти різні меседжі, відповідно до того, кому вони адресовані.
За офіційними даними, до того, як пластикові пакети зробили платними, одне британське домогосподарство в середньому використовувало близько 140 пакетиків на рік, а станом на травень цього року цей показник впав до чотирьох штук.
Нагадаємо, з 10 грудня пластикові пакети в українських магазинах і закладах харчування перестали бути безкоштовними, а з першого лютого пакети коштуватимуть щонайменше 2-3 гривні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті