Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Всі зображення з сайту white.com.ua

White Studio Design розробила туристичну айдентику для Київської області.

Конкурс на айдентику області проводили ще у 2019 році, однак на розробку ескізів учасники мали лише 11 днів, тож дизайн-студії не брали участі. Голосували користувачі фейсбуку, обравши такі три варіанти:

Логотипи, подані на конкурс у 2019 році

Навесні 2021 року Київська обладміністрація заявила, що туристичний бренд області розроблятиме White Studio Design.

Новим логотипом стала зірочка-астериск, а гаслом — «Точка відліку». Зірочка також містить у собі схематичні образи млина та гілки хвойного дерева.

Фірмовий шрифт Kyiv Region Type розробили спільно з дизайнером Дмитром Растворцевим.

Дизайнери обрали палітру приглушених відтінків зеленого, червоного і жовтого.

Ілюстрації — мінімалістичні геометричні стилізації архітектурних елементів, флори та фауни, а також історичних символів області.

White Studio Design та її дизайн-директор Олег Білий, уродженець Калуша, мають у своєму портфоліо також туристичні бренди міст Калуш, Ворохта, Генічеськ, Дрогобич, Черкаської області та Рахівського району.

Дивіться також: У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button