Після капремонту на Повітрофлотському проспекті з’являться велодоріжки
Частину Повітрофлотського проспекту вже ремонтували п'ять років тому, не передбачивши, однак, ані велоінфраструктури, ані смуг громадського транспорту.
Частину Повітрофлотського проспекту вже ремонтували п'ять років тому, не передбачивши, однак, ані велоінфраструктури, ані смуг громадського транспорту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА затвердила робочий проєкт капітального ремонту Повітрофлотського проспекту — від Севастопольської площі до межі Солом’янського району.
Кошторисна вартість, вказана в документі, — 376 мільйонів гривень. На проспекті відремонтують тротуари й проїжджу частину, замінять дощову каналізацію й комунікації, а також облаштують тактильні смуги.
Також запроєктовано велодоріжки завширшки 1,5-2 метри — Повітрофлотський проспект є частиною магістрального веломаршруту «Солом’янка-Центр».
Цей маршрут проєктується відрізками, переважно під час капітальних ремонтів вулиць, а поєднання в один цілісний маршрут розробляють паралельно.
Відрізок, який незабаром ремонтуватимуть, починатиметься на Севастопольській площі з «розриву» — адже велодоріжка від аеропорту «Київ» впиратиметься у підземний перехід під розв’язкою. Водночас перехід під Севастопольською площею облаштований пандусами замість сходів. Від Солом’янської площі веломаршрут «Солом’янка-Центр» звертає на вулицю Василя Липківського.
Частину Повітрофлотського проспекту вже ремонтували у 2017 році, не передбачивши, однак, ані велоінфраструктури, ані смуг громадського транспорту.
«Роботи, виконані в складі капітального ремонту, ще мають гарантійний термін, і трасування велодоріжок має максимально оминати всі відремонтовані елементи вулиці», — застерігала організація «Київ — Велосипедне місто».
«Хмарочос» візуалізував, як би міг виглядати Повітрофлотський проспект з велосмугами та острівцями безпеки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті