Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: avto.informator

Проїзд першою платною дорогою в Україні складе близько вісім євроцентів (2,56 гривні) за кілометр. Але обов’язково за маршрутом буде альтернативна безкоштовна дорога, повідомив перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко в інтерв’ю Forbes.

У 2022 році розпочалось будівництво першої концесійної дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне, завдовжки приблизно 280 кілометрів.

23 грудня 2020 року уряд затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Так, вартість проїзду концесійними дорогами в Україні має коливатися від 80 копійок до 4,6 гривень за кілометр.

Загалом на умовах державно-приватного партнерства планують розвивати і утримувати до 25 відрізків доріг. Це передбачається першою програмою ДПП в дорожній галузі України. У перспективі вона повинна буде охоплювати 20-25 проєктів або сумарно близько чотири тисячі кілометрів доріг різних категорій у різних частинах країни.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button