Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Харківська міська рада

Сьогодні, 16 травня, у Харкові відновив роботу наземний громадський транспорт. Інтервали поки що великі, однак мер Ігор Терехов запевняє, що транспорт охоплюватиме все місто. Перші два тижні проїзд буде безкоштовним.

Перші поїзди метрополітену планують запустити за півтора-два тижні. В підземці продовжують жити люди не лише з Харкова, але й з інших областей. Їх обіцяють переселити в гуртожитки.

Після війни Харків створить «нову транспортну логістику», яка передбачатиме закупівлю електробусів, заявляють у міській адміністрації.

«Я хочу, щоб харків’яни їздили на зручному новому транспорті. Якщо трамваї — то “Штадлер”, якщо автобуси — то електробуси, якщо тролейбуси — то з автономним ходом», — наголосив Терехов.

Цю заяву пресслужба проілюструвала турецькою «маршруткою» Karsan Atak, які закупили торік. У муніципалітеті тоді заявляли, що вони стануть основою міського автобусного парку. Планувалося, що в години пік курсуватимуть восьмиметрові Karsan на 58 місць, а коли пасажиропотік зменшуватиметься на маршрути виходитимуть шестиметрові на 22 місця.

Турецькі «маршрутки» Karsan Atak. Фото: Харківська міська рада

При цьому нещодавно в місті почали розбирати трамвайну колію, щоб розширити дорогу для автомобілів. Муніципалітет оголосив, що «трамваїв у Харкові більше немає», бо росіяни знищили інфраструктуру.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button