На Печерську закрилася раменна Food vs Marketing після кількох місяців волонтерства
А після початку повномасштабної війни на базі раменної створили волонтерську ініціативу та приготували понад 300 тисяч порцій їжі для військових і тероборонців.
А після початку повномасштабної війни на базі раменної створили волонтерську ініціативу та приготували понад 300 тисяч порцій їжі для військових і тероборонців.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
13 червня назавжди закрилася раменна Ramen 2.0, яка раніше мала назву Banh Mi vs Marketing, на вулиці Цитадельній, 6/8.
Тут готували рамен і в’єтнамські сендвічі бан мі. Саме ця локація дала можливість масштабувати мережу Food vs Marketing, ставши заготівельним цехом для першої раменної, зазначає співзасновник і шеф-кухар проєкту Женя Михайленко.
Під час пандемії тут налагодили службу доставки, яка дозволяла підтримувати бізнес попри локдауни.
А після початку повномасштабної війни, з 24 лютого, на базі раменної на Цитадельній створили волонтерську ініціативу та приготували понад 300 тисяч порцій їжі для військових і тероборонців.
«Саме завдяки нашій волонтерській організації, коли небезпека пройшла, ми одразу запустили ресторани в роботу — ще 31-ого березня, доки тривали бої під містом. Це було, на жаль, коротке, але насичене і точно плідне життя. Вважаю цю жертву необхідною, але не марною», — пише Михайленко.
Працюють заклади Food vs Marketing:
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті