На Печерську закрилася раменна Food vs Marketing після кількох місяців волонтерства
А після початку повномасштабної війни на базі раменної створили волонтерську ініціативу та приготували понад 300 тисяч порцій їжі для військових і тероборонців.
А після початку повномасштабної війни на базі раменної створили волонтерську ініціативу та приготували понад 300 тисяч порцій їжі для військових і тероборонців.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
13 червня назавжди закрилася раменна Ramen 2.0, яка раніше мала назву Banh Mi vs Marketing, на вулиці Цитадельній, 6/8.
Тут готували рамен і в’єтнамські сендвічі бан мі. Саме ця локація дала можливість масштабувати мережу Food vs Marketing, ставши заготівельним цехом для першої раменної, зазначає співзасновник і шеф-кухар проєкту Женя Михайленко.
Під час пандемії тут налагодили службу доставки, яка дозволяла підтримувати бізнес попри локдауни.
А після початку повномасштабної війни, з 24 лютого, на базі раменної на Цитадельній створили волонтерську ініціативу та приготували понад 300 тисяч порцій їжі для військових і тероборонців.
«Саме завдяки нашій волонтерській організації, коли небезпека пройшла, ми одразу запустили ресторани в роботу — ще 31-ого березня, доки тривали бої під містом. Це було, на жаль, коротке, але насичене і точно плідне життя. Вважаю цю жертву необхідною, але не марною», — пише Михайленко.
Працюють заклади Food vs Marketing:
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті