Як міська електричка врятує Львів від завантаження міського трафіку?
Львів минулого року долучили до державної програми City Express.
Львів минулого року долучили до державної програми City Express.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Лівів до війни долучили до державної програми City Express, яка має на меті вирішити проблеми неякісних міських і приміських перевезень, завантаження міського трафіку, а також покращити доступність громадського транспорту для маломобільних груп населення. Про це пише видання «Твоє місто».
Першого жовтня 2021 року «Укрзалізниця» оголосила тендер на закупівлю 80 нових приміських та регіональних поїздів. Львів у межах реалізації цього проєкту мав отримати десять двосистемних потягів. Завершення тендерних торгів мало відбутися цієї весни.
У 2018 році у Львові підписали меморандум про покращення міської інфраструктури та якості життя жителів на основі big data. У межах цього проєкту проаналізували неперсоніфіковані дані про переміщення абонентів мобільного зв’язку компанії «Vodafone Україна» у Львові. За результатами дослідження, впродовж дня містяни здійснюють близько двох мільйонів поїздок різними видами транспорту в межах міста.
За словами заступника голови комісії транспорту ЛМР Святослава Товстига, максимальна пасажиромісткість громадського транспорту Львова становить до 50 тисяч пасажиромісць у міському громадському транспорті при двох мільйонах переміщень. Тому, враховуючи ці показники, запуск приміського поїзда розв’язав би цю проблему.
Як часто їздитимуть поїзди
Планується, що в межах Львова час поїздки становитиме 15-25 хвилин залежно від ділянки. Найбільша кількість маршрутів у північно-східній частині Львова (район станції «Підзамче»), тож час між поїздами тут буде до 15 хвилин; у північно-західній частині (район «Рясне») інтервал становитиме від 20-30 хвилин; у західній частині міста (смт Рудне) – 30-50 хвилин; у південній частині (Сихівський район) – до 30 хвилин.
Потенційно проєкт може охопити 1 172 893 тисяч мешканців області на першому етапі, що становить 32% від загальної чисельності жителів області.
До яких громад курсуватиме поїзд
Для проєкту обрали такі 20 громад: Львівську, Мурованську, Зимноводівську, Городоцьку, Новояворівську, Яворівську, Івано-Франківську, Новояричівську, Красненську, Давидівську, Добротвірську, Оброшинську, Пустомитівську, Щирецьку, Великолюбінську, Комарнівську, Рудківську, Куликівську, Жовківську і Жовтанецьку.
Алгоритм роботи міської електрички
У проєкті обрали механіку мультимодального «єдиного квитка» на всі види транспорту. Планується залучити проєкт «є-квиток».
На першому етапі реалізації знадобиться 1,3 мільярда гривень. Ці інвестиції потрібно розподілити на два-три роки. Станом на сьогодні всі закупівлі призупинені, у тому числі поїздів для проєкту Lviv City Express. З грудня 2021 року тривають розмови про створення робочої групи для напрацювання стратегії розвитку міських залізничних перевезень.
Читайте також: Трафік на львівській вулиці зменшився на 20%, а затори — кількаразово. Чому?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті