Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23645 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/reddot.pd

Українські креативні агенції, які цьогоріч перемогли на конкурсі Red Dot Design Award, вирішили відмовитися від викупу премій на користь Збройних сил України. Про це повідомив співзасновник агенції Taktika Роман Гурбанов.

До ініціативи Taktika доєдналися Bickerstaff.284, I am IDEA, Fedoriv Agency, GRAPE і MOZGI GROUP.

«Річ у тім, що цей фестиваль влаштований так, що ти платиш і за подачу, і в декілька разів більше — за викуп своєї нагороди. Нам та іншим українським агенціям здалося, що ці кошти зараз правильніше витратити не на статуетки, а на країну», — пояснює Гурбанов.

До кінця року агенції сумарно передадуть 900 тисяч гривень у фонд UNITED24 на дрони для ЗСУ. Про це переможці повідомили організаторів Red Dot колективним листом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button