Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця починає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Про це повідомила пресслужба перевізника.

У рамках пілоту у перших двох поїздах з’являться мийні засоби «нового покоління» для внутрішнього миття вагонів, піна для миття рук в зручних автоматичних дозаторах, зручні тримачі для туалетного паперу, одноразові накладки на унітази та дозатори паперових рушників.

Також пасажири мають можливість скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.

Нове обслуговування протестують в потягах Кривий Ріг-Київ та Запоріжжя-Львів («Потяг до перемоги»).

У вагонах будуть розміщені QR-коди для відгуків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button