Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23587 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Депутати Київради планують направити звернення до Верховної Ради щодо врегулювання організації дорожнього руху для користувачів портативних транспортних засобів на електричній тязі. Проєкт рішення зареєстровано на сайті КМР.

Мова йде про гіроборди, гіроскутери, моноколеса, електросамокати, електроскейти, дріфт-трайки.

Як зазначила авторка проєкту Ганна Свириденко, користувачі такого транспорту, за відсутності належного правового регулювання, часто нехтують правилами та наражають на небезпеку інших учасників дорожнього руху.

У пояснювальній записці йдеться, що наявна транспортна інфраструктура не здатна задовольнити потреби населення. Чинне законодавство не містить окремого визначення поняття і щодо електротранспорту загалом, і до осіб, що керують ним, але визнає таких осіб учасниками дорожнього руху. Крім того, на даний час не передбачено навіть ведення окремої звітності щодо дорожньо-транспортних пригод, які стались за участю персонального легкого електротранспорту.

Отже, користувачі електротранспорту не мають конкретно визначеного у законі статусу, переліку основних прав, обов’язків та правил використання дорожно-вуличної мережі.    

Через нещасні випадки такі транспортні засоби вже почали забороняти у багатьох країнах. За використання гіробордів і сігвеїв у центрі міст штрафують у Нідерландах і Чехії. У Франції в 2019 році електросамокатам заборонили їздити по тротуарах і посилили правила ‒ водії повинні бути старшими за 12 років, їздити в шоломі і зі швидкістю не вище 50 км/ч. У Німеччині поліція роздає брошури на п’яти мовах про те, як правильно користуватися електросамокатами. Користуватися електротранспортом у ФРН можуть тільки особи старші за 14 років. А в Швеції електросамокати можуть розвивати швидкість до 20 км/год і повинні оснащуватися гальмами і дзвінком. У Великобританії на електродевайсах взагалі дозволяється їздити тільки на приватній землі з дозволу власника. При цьому треба мати номерні знаки і обов’язкове страхування.

Читайте наш великий матеріал на тему: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button