Активісти стверджують, що Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на Лівому березі. У чому причина?
КП відмовилося відновити роботу трамвайних маршрутів №№ 8, 22, 28, 29, 33 з проїздом через Гната Хоткевича.
КП відмовилося відновити роботу трамвайних маршрутів №№ 8, 22, 28, 29, 33 з проїздом через Гната Хоткевича.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ініціатива «Пасажири Києва» стверджує, що КП Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на лівому березі міста.
На прохання відновити роботу трамвайних маршрутів №№ 8, 22, 28, 29, 33 з проїздом через вулицю Гната Хоткевича у КП відповіли, що відновлення маршрутів не дає можливості забезпечити безпеку руху. Водночас активісти стверджують, що це не відповідає дійсності.
В «Пасажирах Києва» стверджують, що одноколійна ділянка влаштована на час ремонту повністю відповідає вимогам п.6.1.1 ДБН В.2.3-18:2007 має довжину 500 метрів та обладнана автоматичною сигналізацією, що попереджає заїзд на одноколійну ділянку більше ніж одного поїзда.
Ділянка довжиною 500 метрів дозволяє пропускати 18 пар поїздів на годину, що відповідає сумарній парності маршрутів № 8к, 22к, 28д, 29к, 33а.
Зараз на ділянці працює виключно маршрут № 28д з піковою парністю три пари на годину, що в рази нижче ніж на подібній ділянці маршруту трамвая №1 під час реконструкції трамвайної лінії на бульварі Кольцова, де пікова парність складала 13 пар на годину.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті