Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Jay Clark / Unsplash

Світловідбивальні жилети не роблять пішохода видимим для водія автівки з відстані 130 метрів, як запевняють в уряді. Такі результати експерименту, який провів киянин Олександр Гречко.

Через масштабні руйнування енергетичної інфраструктури вулиці міст занурилися в темряву, не працюють ліхтарі й світлофори. Поліція стверджує, що кількість пішоходів, що загинули внаслідок ДТП, зросла на 25%. Уряд наполягає на тому, що пішоходи мусять носити світлий одяг і світловідбивальні елементи. У Верховній Раді навіть зареєстрували законопроєкт, який пропонує штрафувати пішоходів за відсутність таких жилетів чи стрічок.

Поліція та МОЗ стверджують, що одяг зі світловідбивачами дозволяє водію автомобіля побачити пішохода на відстані 130 метрів.

Гречко перевірив, чи так це насправді. В експерименті водій автомобіля використовував лише ближнє світло фар — як пояснює киянин, саме так і їздять у місті. Він дійшов таких висновків:

Пішохід у темному одязі:

  • 50 метрів — не видно
  • 30 метрів — погано видно контури людини
Пішохід на відстані 50 метрів

Пішохід зі світловідбивним браслетом:

  • 50 метрів — маленька біла цятка
  • 30 метрів — більша цятка, видніються темні контури людини

Пішохід у світловідбивному жилеті:

  • 50 метрів — видно дві білі смужки
  • 30 метрів — видно жилет і людину

Автор експерименту додає, що на відстані 50 метрів можна добре роздивитися людину в повністю білій куртці.

Гречко припускає, що на картинках, які ширяться інтернетом, йдеться радше про рух автомобілів поза містом з увімкненим дальнім світлом.

«Треба нарешті зрозуміти, що без обмеження швидкості автомобілів звинувачувати пішоходів у тому, що вони не носять жилетки і нібито наражають себе на небезпечну ДТП — це дурість», — підсумовує він.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button