В Парижі проведуть референдум щодо заборони електросамокатів
Травми голови, переломи кінцівок, а часом і серйозніші ушкодження — описує проблему мерія.
Травми голови, переломи кінцівок, а часом і серйозніші ушкодження — описує проблему мерія.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Другого квітня в Парижі проведуть референдум, на якому вирішать долю прокатних електросамокатів, повідомляє пресслужба муніципалітету. Це буде голосування з фізичною присутністю, організоване так само, як і муніципальні вибори.
Мерка Парижа Анн Ідальго днями висловила побажання, аби електросамокати взагалі зникли з вулиць міста.
Питання щодо заборони прокату самокатів постало через часті випадки травмування. Це стається передусім тому, що траєкторії руху пішоходів і кермувальників електросамокатів перетинаються. Травми голови, переломи кінцівок, а часом і серйозніші ушкодження трапляються все частіше — так описує проблему мерія.
У Парижі діють три оператори прокату: Lime, Dott і Tier, кожен з яких має до 5000 транспортних засобів. Протягом двох років компанії узгоджували з містом і запроваджували обмеження, які б мали врегулювати користування самокатами. Це й обмеження швидкості, і визначення зон для паркування, аби користувачі не кидали самокати посеред тротуару тощо.
Однак попри ці зусилля, констатують у мерії, проблема з безпекою на вулицях досі не вирішена.
У 2019 році через аварії за участі електросамокатів, моноколес та іншого легкого персонального транспорту у Франції загинуло десятеро людей, наступного року — семеро, а в 2021 році кількість жертв сягнула 24. Про це влітку повідомляло видання Le Figaro з посиланням на дані служби безпеки руху.
Зазначимо, що летальні випадки, пов’язані з електросамокатами, трапляються й у Києві. «Хмарочос» записував епізод подкасту «ПРОЦЕС» про безпеку руху електросамокатів із експертом з мобільності Богданом Лепявком.
Читайте також: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті