Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23646 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/chernomorka2013

Мережа рибних ресторанів «Черноморка» намагається змінити назву бренду на «Чорноморка» й неодноразово подавала заявку на реєстрацію нової торговельної марки, але процес досі триває через особливості законодавства, стверджують у компанії.

«Під кожною публікацією на сторінці “Черноморка” (навіть під постом про бронь карасів) щонайменше п’ять питань про злощасну літеру “Е” в назві бренду, і ми їх розуміємо», — зауважує команда мережі.

«Чорноморка» — назва населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях, а це має географічне значення, що робить майже неможливою реєстрацію даного бренду, пояснюють у компанії.

Утім, запевняють, що зрештою зможуть зареєструвати ТМ «Чорноморка».

Зараз в окремих ресторанах використовують українізовану назву «Чорноморка» на уніформі офіціантів, в меню та на афішах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button