У Києві готують двоповерхові автобуси до запуску на магістральних маршрутах
Крім того, автобусам необхідно пройти процедури реєстрації та сертифікації, отримати відповідне обладнання для функціонування електронного квитка.
Крім того, автобусам необхідно пройти процедури реєстрації та сертифікації, отримати відповідне обладнання для функціонування електронного квитка.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 207 днів. За цей час ми опублікували 25641 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Київпастранс» шукає найкращі маршрути для запуску чотирьох двоповерхових автобусів, які раніше подарував Києву Берлін. Про це пише БЖ.
Автобусам необхідно пройти процедури реєстрації та сертифікації, отримати відповідне обладнання для функціонування електронного квитка, GPS-трекери та системи аудіовізуального сповіщення, йдеться у відповіді на запит. Довга тривалість введення в експлуатацію автобусів зумовлена саме технічними характеристиками транспортного засобу.
Наразі у «Київпастрансі» детально вивчають всю транспортну мережу Києва, щоб обрати найкращий маршрут для цих автобусів. Зокрема, враховують можливості автобусів заїжджати на транспортні розв’язки та проїжджати під усіма мостами.
Планують зробити маршрут магістральним з мінімальною кількістю зупинок для комфорту пасажирів, щоб не довелося часто підніматися і спускатися з другого поверху автобуса.
Хмарочос писав, що двоповерхові автобуси використовувалися в Берліні протягом 12 років. Перед транспортуванням до Києва їх полагодили. У самому ж Берліні автобуси цієї серії поступово виводять з експлуатації та заміняють новішими моделями.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті