Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27127 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Пасажири Києва

Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор запевняв, що паркомісця для автомобілів, які наприкінці минулого року облаштували на смузі громадського транспорту на бульварі Лесі Українки, призначені для зручного доступу до військового шпиталю.

Ініціатива «Пасажири Києва» звертає увагу на те, що парковку розташовано з іншого боку вулиці від шпиталю.

В ініціативі підкреслюють, що Кандибор запевняв, що паркомісця розмістили виключно на підйомі від ТРЦ Гулівер до метро «Печерська», а протилежна сторона бульвару не зазнає змін.

«Це тільки на підйомі і тільки з правої сторони. З лівої — по ходу в центр — такого не зроблено. Це тільки для шпиталю. Вимушена така дія, бо не було іншого виходу», — сказав Кандибор у програмі «Питаннячка Києва» з депутаткою Київради Ксенією Семеновою.

В ініціативі також звертають увагу, що паркомісця облаштовані впритул до переходів або досить близько до заїздів у двори, що створює ризик аварій з пішоходами.

Читайте також: Золотоворітська, Лесі Українки, Небесної сотні: здається, Київ демонтує нові прогресивні схеми руху транспорту. Чи це справді так?

Також зазначають, що запарковані автівки на бульварі спонукають інших водіїв паркуватися в місцях, які для цього не передбачені. При цьому громадський транспорт відновлює нормальну роботу, курсуючи в середньому кожні п’ять хвилин.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button