Чи шкодять твіти Ілона Маска продажам Tesla?
Продажі почали падати з минулої весни, коли Маск заявив, що планує придбати Twitter
Продажі почали падати з минулої весни, коли Маск заявив, що планує придбати Twitter
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ставлення багатьох людей до компанії Tesla погіршилося після того, як Ілон Маск придбав Twitter, і скандальність його постів зросла, йдеться у матеріалі Vox.
Лише за останній місяць Маск висміяв одного зі своїх звільнених працівників із інвалідністю, а ще вирішив заступитися за учасника штурму Капітолія, відомого як «шаман QAnon» — того, що запам’ятався головним убором із хутром і рогами. Щодо українців, то багатьох він почав розчаровувати ще з осені своїми пропозиціями щодо «мирних угод» із Росією.
Звісно, не всі, хто купує електрокари Tesla, слідкують за твітами Маска й навіть не всі знають, хто він такий. Однак деякі дані показують, що між придбанням Twitter і продажами електромобілів може існувати кореляція.
Наразі Tesla не є лідером на ринку електрокарів у США. За останній рік її обігнали такі конкуренти як Toyota і BMW. Якщо торік 17% потенційних покупців електромобіля заявили, що надали б перевагу Tesla, то зараз цей бренд обрали би як свій перший електрокар лише 9%.
Частка продажів Tesla на американському ринку впала з позаторішніх 78% до 58% у четвертому кварталі 2022-го. Дані YouGov свідчать, що головним чинником для покупців є ціна, а тесли ніколи не були дешевими. Також на рішення впливають міркування безпеки — тут Tesla також мала проблеми останнім часом.
Водночас бачимо, що продажі почали падати з минулої весни, коли Маск заявив, що планує придбати Twitter, а потім кілька місяців відмовлявся це робити, доки зрештою не придбав компанію у листопаді. Тоді в листопаді відбулося відчутне падіння, і загальна позитивна оцінка Tesla стала негативною — тобто більше людей оцінювали її негативно, ніж позитивно.
При цьому ставлення до самого Маска поляризувалося: його стали і любити, і ненавидіти більше.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті