Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: David von Diemar / Unsplash

Ставлення багатьох людей до компанії Tesla погіршилося після того, як Ілон Маск придбав Twitter, і скандальність його постів зросла, йдеться у матеріалі Vox.

Лише за останній місяць Маск висміяв одного зі своїх звільнених працівників із інвалідністю, а ще вирішив заступитися за учасника штурму Капітолія, відомого як «шаман QAnon» — того, що запам’ятався головним убором із хутром і рогами. Щодо українців, то багатьох він почав розчаровувати ще з осені своїми пропозиціями щодо «мирних угод» із Росією.

Звісно, не всі, хто купує електрокари Tesla, слідкують за твітами Маска й навіть не всі знають, хто він такий. Однак деякі дані показують, що між придбанням Twitter і продажами електромобілів може існувати кореляція.

Наразі Tesla не є лідером на ринку електрокарів у США. За останній рік її обігнали такі конкуренти як Toyota і BMW. Якщо торік 17% потенційних покупців електромобіля заявили, що надали б перевагу Tesla, то зараз цей бренд обрали би як свій перший електрокар лише 9%.

Частка продажів Tesla на американському ринку впала з позаторішніх 78% до 58% у четвертому кварталі 2022-го. Дані YouGov свідчать, що головним чинником для покупців є ціна, а тесли ніколи не були дешевими. Також на рішення впливають міркування безпеки — тут Tesla також мала проблеми останнім часом.

Водночас бачимо, що продажі почали падати з минулої весни, коли Маск заявив, що планує придбати Twitter, а потім кілька місяців відмовлявся це робити, доки зрештою не придбав компанію у листопаді. Тоді в листопаді відбулося відчутне падіння, і загальна позитивна оцінка Tesla стала негативною — тобто більше людей оцінювали її негативно, ніж позитивно.

При цьому ставлення до самого Маска поляризувалося: його стали і любити, і ненавидіти більше.

Стовпчик ліворуч показує, що позитивне ставлення до Ілона Маска зросло за два роки. Наступний стовпчик демонструє зростання і негативного ставлення

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button