Таллінн та Люксембург не відмовляються від безоплатного транспорту попри збільшення витрат
Проте, як показує досвід європейських міст, кількість авто на дорогах попри безкоштовний транспорт суттєво не зменшується. Але є інші позитивні зміни.
Проте, як показує досвід європейських міст, кількість авто на дорогах попри безкоштовний транспорт суттєво не зменшується. Але є інші позитивні зміни.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Столиця Естонії Таллінн цього року продовжує дію безкоштовного громадського транспорту для мешканців міста, який діє з 2013 року, а у Люксембурзі вже третій рік поспіль міський транспорт безоплатний для жителів та туристів.
Таллінн не відмовився від безкоштовного громадського транспорту, хоча з кожним роком на це потрібно все більше бюджетних коштів, заявили в мерії. Водночас людям, які не прописані у столиці, із травня доведеться платити за проїзд на 60% більше, пише ERR. На цей рік у міському бюджеті закладено 120 млн євро на підтримку громадського транспорту.
Мер міста Міхаіл Килварт зазначив, що 2022 року у порівнянні з 2021 кількість людей, які користуються громадським транспортом, збільшилася на 30%. Ціни на газ та паливо в останні два місяці значно нижчі, що дало змогу компанії TLT, яка керує громадським транспортом столиці, заробити 3 млн євро. Місто крім пілотного проєкту літніх нічних автобусів та запуску нових ліній під час будівництва трамвайних колій, також планує розширити деякі маршрути за межі столиці.
У Люксембурзі з 29 лютого 2020 року всі види громадського транспорту, включаючи автобуси, потяги та трамваї, стали безкоштовними як для жителів, так і для туристів. Це зробили для того, щоб зменшити кількість приватних автомобілів. Загалом країна витрачає на фінансування транспорту щорічно від 500 млн євро. Дефіцит покривають великі платники податків. У результаті інвестиції в транспортну систему країни не сповільнилися.
За словами місцевих мешканців, безкоштовний проїзд дійсно спонукає у деяких випадках залишити автівку вдома. Водночас дослідник Мерлін Гіллард стверджує, що на дорогах досі панує приватний транспорт. Інші дослідження демонструють, що вплив безкоштовного громадського транспорту на кількість автомобілів мінімальний, але є позитивні соціальні та екологічні зміни.
Читайте також: У яких містах Європи громадський транспорт є безоплатним?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті