Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київське архітектурне бюро ZOTOV & CO та BURØ розробили проєкт відновлення площі з залізничним та автовокзалами в Тростянці на Сумщині, що були зруйновані під час окупації.

Проєкт передбачає створення інтегрованого вокзалу, який об’єднує поїзди, автобуси, зручний під’їзд таксі та приватних авто, а також автобусну стоянку та парковку для приватного транспорту. Запропонований простір є інклюзивним – без жодної сходинки. Архітектори зазначають, що це було непросто, оскільки наявний перепад рельєфу по площі сягає близько 7 метрів.

Проєкт передбачає створення навісів на залізничному пероні та на автобусних зупинках. Сам вокзал об’єднаний з оновленою площею, де облаштовано озеленений сквер. Обабіч площі пропонують побудувати торгові павільйони, кафе, які повернуть власникам та орендарям зруйнованих споруд.

Команда вважає, що проєкт може бути першим в Україні прикладом співпраці «Укрзалізниці» з містом.

Над проєктом працювали: Віктор Зотов, Анна-Марія Алтухова, Анастасія Варваніна, Олена Пітірімова, Іван Селешок, Анна Степанова, Антон Сухар, Леся Тисовська. Проєкт створено у співпраці з BURØ, MERGEL, Terra Project, Вадимом Денисенком та Олександром Шутюком. Керамічні панно створив Сергій Радька.

Раніше архітектурна студія TEN dsgn створила проєкт залізничного вокзалу у Тростянці.

Компанія iC consulenten ZT GmbH з Австрії розроблятиме концепцію відбудови Тростянця.

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 112 днів. За цей час ми опублікували 27535 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Comments are closed.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button