У Бельгії розвивають «повільні шляхи» — маршрути без автомобілів
Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг.
Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Бельгійське місто Стекене налагоджує мережу «повільних шляхів» — переважно ґрунтових доріг і стежок, якими користуються пішоходи, бігуни, велосипедисти та вершники, повідомляє TheMayor.EU.
Стекене, розташоване біля кордону з Нідерландами, є зеленою оазою посеред загалом індустріалізованої Фландрії. Населені пункти оточені полями та лісами.
Наразі на мапі міста та його околиць — 165 кілометрів таких шляхів. Вони сполучають саме місто та навколишні села, що входять до громади.
Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг. Це також різновид зеленої мобільності та складова туристичної інфраструктури.
Ініціатива Slow Ways набула поширення у Великій Британії навесні 2020 року під час пандемії коронавірусу. Зараз мережа об’єднує тисячі міст і сіл.
Подібний підхід запропонували автори концепції відновлення Макарівської громади на Київщині — зробити лісомуги та узбіччя зручними для пішоходів і велосипедистів. Це могло би покращити сполучення між населеними пунктами, декотрі з яких практично відрізані через відсутність автодоріг та громадського транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті