Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/gemeenteStekene

Бельгійське місто Стекене налагоджує мережу «повільних шляхів» — переважно ґрунтових доріг і стежок, якими користуються пішоходи, бігуни, велосипедисти та вершники, повідомляє TheMayor.EU.

Стекене, розташоване біля кордону з Нідерландами, є зеленою оазою посеред загалом індустріалізованої Фландрії. Населені пункти оточені полями та лісами.

Наразі на мапі міста та його околиць — 165 кілометрів таких шляхів. Вони сполучають саме місто та навколишні села, що входять до громади.

Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг. Це також різновид зеленої мобільності та складова туристичної інфраструктури.

Ініціатива Slow Ways набула поширення у Великій Британії навесні 2020 року під час пандемії коронавірусу. Зараз мережа об’єднує тисячі міст і сіл.

Подібний підхід запропонували автори концепції відновлення Макарівської громади на Київщині — зробити лісомуги та узбіччя зручними для пішоходів і велосипедистів. Це могло би покращити сполучення між населеними пунктами, декотрі з яких практично відрізані через відсутність автодоріг та громадського транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button