Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/gemeenteStekene

Бельгійське місто Стекене налагоджує мережу «повільних шляхів» — переважно ґрунтових доріг і стежок, якими користуються пішоходи, бігуни, велосипедисти та вершники, повідомляє TheMayor.EU.

Стекене, розташоване біля кордону з Нідерландами, є зеленою оазою посеред загалом індустріалізованої Фландрії. Населені пункти оточені полями та лісами.

Наразі на мапі міста та його околиць — 165 кілометрів таких шляхів. Вони сполучають саме місто та навколишні села, що входять до громади.

Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг. Це також різновид зеленої мобільності та складова туристичної інфраструктури.

Ініціатива Slow Ways набула поширення у Великій Британії навесні 2020 року під час пандемії коронавірусу. Зараз мережа об’єднує тисячі міст і сіл.

Подібний підхід запропонували автори концепції відновлення Макарівської громади на Київщині — зробити лісомуги та узбіччя зручними для пішоходів і велосипедистів. Це могло би покращити сполучення між населеними пунктами, декотрі з яких практично відрізані через відсутність автодоріг та громадського транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button