У Бельгії розвивають «повільні шляхи» — маршрути без автомобілів
Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг.
Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Бельгійське місто Стекене налагоджує мережу «повільних шляхів» — переважно ґрунтових доріг і стежок, якими користуються пішоходи, бігуни, велосипедисти та вершники, повідомляє TheMayor.EU.
Стекене, розташоване біля кордону з Нідерландами, є зеленою оазою посеред загалом індустріалізованої Фландрії. Населені пункти оточені полями та лісами.
Наразі на мапі міста та його околиць — 165 кілометрів таких шляхів. Вони сполучають саме місто та навколишні села, що входять до громади.
Такі дороги слугують важливими ланками у віддалених районах, які не може повністю покрити мережа звичайних автомобільних доріг. Це також різновид зеленої мобільності та складова туристичної інфраструктури.
Ініціатива Slow Ways набула поширення у Великій Британії навесні 2020 року під час пандемії коронавірусу. Зараз мережа об’єднує тисячі міст і сіл.
Подібний підхід запропонували автори концепції відновлення Макарівської громади на Київщині — зробити лісомуги та узбіччя зручними для пішоходів і велосипедистів. Це могло би покращити сполучення між населеними пунктами, декотрі з яких практично відрізані через відсутність автодоріг та громадського транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті