Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23552 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/shuliavsky.bridge

Цьогоріч Київ планує продовжувати добудову Шулявського шляхопроводу, а також почати будівництво двох нових розв’язок на Оболоні та на Сирці, повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Так, до кінця 2024 року мають здійснити «основний комплекс робіт, спрямований на завершення реконструкції» Шулявської розв’язки, яку почали будувати у 2019 році. Її будують за проєктом, який зазнав критики, на противагу альтернативному проєкту, який Київрада проігнорувала. Компанія «Про Мобільність» порахувала, що новий шляхопровід, вартість якого перевищує два мільярди гривень, зекономить автомобілісту лише 40 секунд.

Основним питанням лишається облаштування з’їздів на Берестейський проспект — для цього необхідно знести цех №5 колишнього заводу «Більшовик». Демонтаж сподіваються почати у серпні — після викупу та оформлення права власності на будівлю. До кінця цього року планують відремонтувати підземний перехід через проспект.

Одночасно місто будуватиме «неповний листок конюшини» на перетині вулиць Богатирської та Полярної, що на Оболоні. Кияни вимагали заборонити будівництво нових розв’язок до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу.

Попередньо, нова дворівнева розв’язка коштуватиме 1,3 мільярда гривень.

Планується збудувати шестисмуговий шляхопровід завдовжки 125 метрів, яким автомобілі прямуватимуть із вулиці Полярної до вулиці Героїв Дніпра. Світлофор на перехресті приберуть, щоб зменшити затримки. На шляхопроводі будуть смуги громадського транспорту та велодоріжки.

Крім того, цьогоріч планують почати реконструкцію аварійного шляхопроводу між Сирцем і Шулявкою — на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка. Споруду повністю розберуть — прогони, опори, фундаменти, — і будуватимуть нову розв’язку.

Ширина нового шляхопроводу збільшиться із 28 до 40 метрів, що дозволить облаштувати велодоріжки. Також він буде вищим. Його вартість, за попередніми оцінками, — 934 мільйони гривень.

Співзасновник об’єднання «Пасажири Києва» Олександр Гречко наводить порівняння: витрати на дві нові столичні розв’язки співмірні з бюджетом Тернополя (2,9 мільярда гривень).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button