Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23554 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація

Кошторисна вартість розв’язки на Оболоні складає майже два мільярда гривень, а не 1,3 мільярда, як очікувалось раніше. Ціна проєкту починає збільшуватись, ще навіть без початку активного будівництва, пише об’єднання «Пасажири Києва».

У травні «Київавтодор» провів тендер на будівництво багаторівневої розв’язки на перетині вулиці Богатирської і Полярної. Вартість робіт була оцінена у 1,315 млрд гривень, а в результаті тендеру знизилася до 1,298 млрд. (-1,3%)

Проте, на вимогу державної аудиторської служби, яка перевіряла цей тендер, було опубліковано експертний звіт, в якому йдеться, що справжня вартість складає 1,981 млрд гривень.

«Що являє сума 1,315 млрд. грн., яку закладено у тендер, достеменно не відомо. Можливо, це попередня оцінка вартості об’єкта чи лише частина робіт, бо немає опублікованого проєкту. Роботи по розв’язці плануються дуже тривалими – мінімум 2,5 роки. Строк дії договору з підрядником до 31 грудня 2025 року, а чинним планом соціально-економічного розвитку у 2023 році передбачено фінансування робіт лише на 265 млн грн», – йдеться в дописі.

Експерти вважають, що вартість робіт ще збільшиться з урахуванням інфляції. Додатково місто вже витратило 10 млн гривень на проєктування розв’язки та проведення тендеру на авторський нагляд за будівництвом на суму 3,4 млн гривень.

У Києві цьогоріч планують почати будівництво нової дворівневої розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної. Роботи заявленою вартістю 1,29 млрд гривень виконуватиме одеське ТОВ «Автомагістраль-Південь».

Київські урбаністи критикують проєкт у соцмережах. Так, Олександр Рак нагадує про втрачене містом фінансування продовження швидкісного трамваю до Палацу спорту. Натомість Київ обирає «непотрібну багаторівневу розв’язку, яка збільшить автомобілізацію і потреба в якій відпала після добудови Великої Кільцевої до Богатирської».

Крім того, кияни підписали петицію, в якій вимагали заборонити будівництво нових розв’язок у столиці до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу. Водночас міська влада її відхилила.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button