КМДА ліквідувала Сектор розвитку веломережі
За час існування сектору веломережа Києва збільшилася з 69 кілометрів до 220.
За час існування сектору веломережа Києва збільшилася з 69 кілометрів до 220.
КМДА ліквідувала Сектор розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури, повідомляє Київ — велосипедне місто.
У новому штатному розписі, оприлюдненому на сайті КМДА, вже відсутні посади, що відповідають за розвиток велоінфраструктури.
Велосектор при Дептрансі створили у 2018 році для виконання Концепції розвитку велосипедної інфраструктури. Спершу сектор очолювала Юлія Хан, потім — Станіслав Клименко. За цей час веломережа Києва збільшилася з 69 кілометрів до 220 кілометрів. З’явилися більш як 1600 велопарковок.
Сектор також сприяв появі нових смуг громадського транспорту: зокрема, на вулицях Лаврській, Генерала Алмазова, Велика Житомирська, Солом’янська, Князів Острозьких, а також запроєктованих у капітальному ремонті проспекту Володимира Івасюка та бульвару Лесі Українки.
Велосектор власними силами розробив ескізні проєкти реконструкції вулиць Глибочицька та Дмитрівська з пріоритезацією трамвайного руху, так і не втілені.
Як зауважують у ГО, після зміни керівництва Дептрансу робота сектору нівелювалась, розвиток велосипедної мережі зупинився, і наразі все, що робиться в Києві з велосипедної інфраструктури, — це довоєнні проєкти.
Після початку повномаштабної війни керівник Дептрансу Руслан Кандибор вивів його склад за штат, а потім вирішив його ліквідувати, додають Пасажири Києва.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті