Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Alexander Ring / Unsplash

Єврокомісія пропонує сполучити залізничними коліями європейського стандарту 1435 мм українські міста з польським Краковом, румунськими Яссами та молдовським Кишиневом. Стратегію будівництва євроколії підсумували в дослідженні.

Євроколія 1435 мм буде призначена для швидкісних перевезень: міжнародних пасажирських поїздів, Інтерсіті, вантажних перевезень. Натомість наявна колія українського стандарту 1520 мм обслуговуватиме повільніший транспорт, зокрема регіональні пасажирські потяги, великовагові вантажі.

Вузьку колію пропонують розбудовувати у три етапи:

  1. ділянка від Кракова та Катовіце через Мостиську до Львова; ділянка через Чернівці до кордону з Румунією;
  2. сполучення Львова та Києва; відрізок від польського Дорогуська до Києва; сполучення Львова з Чопом;
  3. продовження колії від Києва до Харкова та Дніпра; відрізок від Рави-Руської до Львова; відрізок від Львова через Івано-Франківськ і Чернівці до Румунії; відрізок від Одеси до Кишинева.

Загальна вартість трьох етапів становитиме близько 11,5 мільярда євро.

Одним із першим напрямків може стати маршрут від Кракова через Львів, Чернівці, Ясси до Кишинева. Принаймні автори починали дослідження з цього коридору.

Надалі євроколію можна дотягнути до таких міст, як Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Маріуполь, Донецьк, Луганськ та Севастополь.

Уже проєктують ділянки Ковель-Ягодин, Рава-Руська-Львів (наразі розглядають Брюховичи — однак є пропозиція трасувати до львівського залізничного вокзалу), Мостиська-Скнилів та Чоп-Ужгород.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button