Як Єврокомісія пропонує прокладати євроколію в Україні: карта
Одним із першим напрямків може стати маршрут від Кракова через Львів, Чернівці, Ясси до Кишинева.
Одним із першим напрямків може стати маршрут від Кракова через Львів, Чернівці, Ясси до Кишинева.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Єврокомісія пропонує сполучити залізничними коліями європейського стандарту 1435 мм українські міста з польським Краковом, румунськими Яссами та молдовським Кишиневом. Стратегію будівництва євроколії підсумували в дослідженні.
Євроколія 1435 мм буде призначена для швидкісних перевезень: міжнародних пасажирських поїздів, Інтерсіті, вантажних перевезень. Натомість наявна колія українського стандарту 1520 мм обслуговуватиме повільніший транспорт, зокрема регіональні пасажирські потяги, великовагові вантажі.
Вузьку колію пропонують розбудовувати у три етапи:
Загальна вартість трьох етапів становитиме близько 11,5 мільярда євро.
Одним із першим напрямків може стати маршрут від Кракова через Львів, Чернівці, Ясси до Кишинева. Принаймні автори починали дослідження з цього коридору.
Надалі євроколію можна дотягнути до таких міст, як Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Маріуполь, Донецьк, Луганськ та Севастополь.
Уже проєктують ділянки Ковель-Ягодин, Рава-Руська-Львів (наразі розглядають Брюховичи — однак є пропозиція трасувати до львівського залізничного вокзалу), Мостиська-Скнилів та Чоп-Ужгород.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті