Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Jan Markup, Český rozhlas

Чеське місто Пльзень цього літа передасть Харкову ще дев’ять старих високопідлогових трамвайних вагонів Tatra T3, повідомляє Чеське радіо.

Торік Пльзень подарував Харкову сім автобусів і два тролейбуси.

Ці трамваї, вироблені в 1982–1987 роках, вже не можна використовувати ані в Чехії, ані в інших містах Євросоюзу. Громадський транспорт у Пльзені замінили на низькопідлоговий. 

«Нові трамваї ми купуємо з фондів Європейського союзу, і тому маємо встановлені умови, що ми можемо зробити зі старими вагонами. Їх уже не можна більше використати ніде в ЄС, і ми самі не можемо їх далі використовувати. Але з’явилася можливість подарувати їх до України, конкретно до Харкова», — пояснює керівник міського транспортного підприємства Мірослав Махань.

Водночас чеське місто може причіпляти старі трамвайні вагони другими у складі — перший вагон обов’язково мусить мати принаймні частково низьку підлогу. Повністю високопідлогових трамваїв Пльзень планує позбутися до 2025 року, — можливо, теж подарувавши Україні.

Трамвайний парк Харкова значно постраждав під час російських обстрілів навесні 2022 року. Міськрада тоді заявляла, що «трамваїв у Харкові більше немає».

Одночасно міська влада й сама демонтує трамвайні колії. Мер Ігор Терехов заявив, що «успішне місто» потребує автомобільних магістралей. Транспортні експерти нарікають, що Харків знищує трамвайну систему.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button