Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26346 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Контекстна реклама (Гугл реклама, PPC) – незамінний інструмент маркетингу для бізнесу, якому потрібне швидке зростання продажів та впізнаваності. Вона дозволяє просувати товари й послуги навіть за умови обмеженого бюджету, а також підходить більшості бізнесів, від інтернет-магазинів до освітніх проєктів.

Як працює контекстна реклама
Існує два типи PPC-реклами, у кожного з них є свої особливості й переваги.
Пошукова реклама – оголошення показується у відповідь на запит користувача на перших рядках пошукової видачі, тобто його бачать користувачі, які вже мають намір придбати товар або замовити послугу. Тому пошукова реклама забезпечує швидке зростання продажів, а також сприяє популярності бренду.
Медійна реклама – банери з текстом, зображенням або анімацією, орієнтовані на людей з певними інтересами. Вони розміщуються на партнерських вебсайтах з відповідною тематикою. Така реклама дозволяє зацікавити продуктом потенційних клієнтів, які не знали про його існування.
Переваги контекстної реклами:
- Оплата за перехід на сайт, а не кількість показів.
- Показ оголошень цільовій або потенційно цільовій аудиторії.
- Гнучкі налаштування оголошень.
- Вартість кліка визначається рекламодавцем.
Важливий нюанс: на верхніх рекламних позиціях з’являється той рекламодавець, який платить більше.
Оцінка ефективності контекстної реклами
Ключовий показник ефективності реклами – кількість конверсій. Залежно від особливостей бізнесу та цілей кампанії це можуть бути такі цільові дії:
- перехід на сайт;
- додавання товару до кошика;
- замовлення товару чи послуги;
- здійснення дзвінка на сайті;
- заповнення форми тощо.
Але навіть за умови коректного налаштування Google реклами конверсій може не бути, якщо сайт незручний, з погано продуманою структурою, дизайном або ж з технічними помилками, які не дозволяють користувачеві здійснити покупку.

Створення й налаштування рекламних оголошень контекстної реклами вимагає чимало часу та навичок, тому краще довірити це спеціалістам.
Якщо вам потрібно запустити Google рекламу, зверніться в digital-агентство Ланет CLICK. Фахівці агентства мають досвід роботи з різними нішами бізнесу, а також чимало успішних кейсів з контекстної реклами. Окрім цього, маркетингове агентство пропонує весь спектр послуг з просування в інтернеті: SEO, SMM, таргетовану рекламу та багато іншого.
Щоб дізнатися вартість послуг, звертайтеся до менеджера Ланет CLICK:
+38 (044) 225-19-00
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті