Сан-Франциско зненавиділо самокеровані роботаксі: їхні ліцензії можуть скасувати
Вже наступного дня після запуску роботаксі десять безпілотних автобусів стали посеред дороги, заблокувавши рух на двох вулицях.
Вже наступного дня після запуску роботаксі десять безпілотних автобусів стали посеред дороги, заблокувавши рух на двох вулицях.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ліцензії безпілотних роботаксі, які запустили у Сан-Франциско, можуть відкликати через невдоволення мешканців, протести профспілок і позов міського прокурора, повідомляє Bloomberg CityLab.
Ставлення жителів Сан-Франциско ілюструє випадок на концерті Патті Сміт, коли ведучий подякував спонсорам, серед яких була компанія роботаксі Waymo, — і публіка почала свистіти у відповідь.
Вже наступного дня після запуску роботаксі десять безпілотних автобусів стали посеред дороги, заблокувавши рух на двох вулицях на 15 хвилин. Кілька днів потому один самокерований автомобіль застряг у вологому цементі на будмайданчику. Далі роботаксі врізалося в пожежну машину, що саме гасила іншу палаючу автівку. А раніше трапився інцидент, коли автомобіль збив насмерть собаку.
Окрема проблема — блокування проїзду екстрених служб. Вулиці Сан-Франциско вузькі, з крутими спусками та підйомами, що ускладнює маневрування, і втрачені хвилини можуть коштувати життя, коли машина їде на виклик. Міський прокурор Девід Чуй доповів про 60 випадків, коли роботаксі так чи інакше втручалися в роботу пожежних машин.
Читайте також: З якими перешкодами зіштовхнуться безпілотні автівки на дорогах України?
Роботаксі курсують вулицями міста, керуючись численними датчиками та камерами, що збирають інформацію, і питання захищеності даних викликає в людей додаткове занепокоєння.
Спершу роботаксі двох компаній, Waymo і Cruise, розвозили пасажирів безкоштовно, а нещодавно регулятор дозволив збирати плату за проїзд у пікові години. Щоб добитися цього результату, розробникам знадобилося дев’ять років і значні грошові вливання.
Якщо позов прокурора буде задоволено, компанії можуть перемістити діяльність у штати на сході Сонячного поясу США, такі як Техас, Аризона, — дружніші до бізнесу, зі слабшим регулюванням. У Північній Кароліні, Джорджиї та Флориді від роботаксі навіть не вимагають окремих дозволів на функціонування автономних транспортних засобів.
Після низки інцидентів Cruise скоротив кількість роботаксі на дорогах Сан-Франциско наполовину: тепер 50 їздять у світлий час доби, 150 — вночі.
При цьому компанії заявляють, що попит на роботаксі перевищує пропозицію, люди стають у чергу, щоб здійснити поїздку. Деякі організації також захищають роботаксі як альтернативу для маломобільних людей і робітників, які потребують більше можливостей для поїздок.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті