«Чорноморка», «П’яна вишня», «Львівські круасани» — понад 50 українських закладів відкрилися в Європі
Виторг закладів «Чорноморки» у Європі на 10-20% більше, ніж в Україні.
Виторг закладів «Чорноморки» у Європі на 10-20% більше, ніж в Україні.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26916 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Від початку великої війни за кордоном відкрилося щонайменше 50 барів, кафе і ресторанів від 28 українських мереж, повідомили Forbes в Українській ресторанній асоціації.
11 барів «Пʼяна вишня» з’явилися у Молдові, Угорщині, Словаччині, Польщі, Латвії та Румунії. Дев’ять рибних ресторанів «Чорноморка» працюють у Молдові та Польщі. На третьому місці за кількістю — Lviv Croissants із сімома закладами у Польщі.
«Виторг наших закладів у Європі на 10-20% більше, ніж в Україні», — зазначає засновниця мережі «Чорноморка» Ольга Копилова.
Вона готується відкрити ще вісім ресторанів, зокрема у столиці Словаччини Братиславі. Розглядає також Німеччину, Лондон і Болгарію. Перший закордонний заклад відкрили у румунській Констанці, але він закрився за шість місяців: не врахували сезонні обмеження курортного міста та специфіку місцевої аудиторії. Тепер у Польщі заклади Czarnomorka відразу орієнтовані на поляків.
За словами Анни Козаченко, власниці Milk Bar, що незабаром запустять у Варшаві, у Польщі кращі умови для оренди приміщення, ніж в інших європейських країнах.
«П’яну вишню», як стверджує власник холдингу !Fest Андрій Худо, масштабувати дуже легко: це компактний формат. Для запуску потрібно два тижні, приблизно шість осіб персоналу. Монопродукт — вишневу настоянку — легко контролювати.
«Білий налив» почав працювати у польському Вроцлаві на умовах франшизи. У січні в болгарській Софії відкрилася Aroma Kava.
Ресторатори прискорили відкриття своїх закладів за кордоном через утворення там потужних діаспор українців, вважає співзасновниця Української ресторанної асоціації Софія Коломицева.
Додаткова мотивація для рестораторів — диверсифікація ризиків, бо в Україні активи перебувають під загрозою буквально фізичного знищення.
У перші два-три роки роботи українського закладу у Польщі 80% гостей будуть українцями, 20% — поляками, вважає засновник мережі «Сімʼя ресторанів» Дмитро Борисов.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті