Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 293 днів. За цей час ми опублікували 23609 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/PianaVyshnia

Від початку великої війни за кордоном відкрилося щонайменше 50 барів, кафе і ресторанів від 28 українських мереж, повідомили Forbes в Українській ресторанній асоціації. 

11 барів «Пʼяна вишня» з’явилися у Молдові, Угорщині, Словаччині, Польщі, Латвії та Румунії. Дев’ять рибних ресторанів «Чорноморка» працюють у Молдові та Польщі. На третьому місці за кількістю — Lviv Croissants із сімома закладами у Польщі.

«Виторг наших закладів у Європі на 10-20% більше, ніж в Україні», — зазначає засновниця мережі «Чорноморка» Ольга Копилова.

Вона готується відкрити ще вісім ресторанів, зокрема у столиці Словаччини Братиславі. Розглядає також Німеччину, Лондон і Болгарію. Перший закордонний заклад відкрили у румунській Констанці, але він закрився за шість місяців: не врахували сезонні обмеження курортного міста та специфіку місцевої аудиторії. Тепер у Польщі заклади Czarnomorka відразу орієнтовані на поляків.

За словами Анни Козаченко, власниці Milk Bar, що незабаром запустять у Варшаві, у Польщі кращі умови для оренди приміщення, ніж в інших європейських країнах.

«П’яну вишню», як стверджує власник холдингу !Fest Андрій Худо, масштабувати дуже легко: це компактний формат. Для запуску потрібно два тижні, приблизно шість осіб персоналу. Монопродукт — вишневу настоянку — легко контролювати.

«Білий налив» почав працювати у польському Вроцлаві на умовах франшизи. У січні в болгарській Софії відкрилася Aroma Kava.

Ресторатори прискорили відкриття своїх закладів за кордоном через утворення там потужних діаспор українців, вважає співзасновниця Української ресторанної асоціації Софія Коломицева.

Додаткова мотивація для рестораторів — диверсифікація ризиків, бо в Україні активи перебувають під загрозою буквально фізичного знищення. 

У перші два-три роки роботи українського закладу у Польщі 80% гостей будуть українцями, 20% — поляками, вважає засновник мережі «Сімʼя ресторанів» Дмитро Борисов.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button