Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Marusia Lysenko
Група «Ковальська» запустила масштабну рекламну кампанію для шістьох малих бізнесів Києва. У соціальних мережах відреагували переважно критикою та нагадали забудовнику про останні скандали за його участі.

Відомо про колаборацію з арт-книгарнею «Місто», пекарнею Leilia bakery, галереєю The naked room, стріт фудом Nunu. Компанія сама звернулася до цих брендів з пропозицією про співпрацю, кажуть представники ринку.

«Білборди, сітілайти, радіо, метро, постери, кінотеатри та Youtube. Щ все-все – про малі бізнеси Києва, які стають культовими… Ви точно побачите цю рекламу на вулицях Києва. Почуєте по радіо. Впізнаєте у метро та кінотеатрах. А ще ж у найближчому майбутньому дочекаєтеся більше колаборацій», – йдеться в дописі в Instagram.

У компанії обґрунтовують колаборацію зростанням популярності міста, зміцненням економіки, а також: «Чим більше людей хотітиме тут жити, тим дорожчими ставатимуть наші квартири».

У коментарях до дописів девелопера в соцмережі почалася активна дискусія. Забудовника звинувачують у спробі «відбілити свою репутацію», використовуючи інші бренди. Деякі коментатори також запевняють, що не будуть відвідувати ці заклади. Серед них активісти, депутати Київради, представники інших малих київських бізнесів.

Юрій Гладкий, засновник бренд-маркетингової агенції Grape, позитивно оцінює PR-хід «Ковальської».

«Якщо “Ковальська” допомагає через свої медійні ресурси просувати малий бізнес, то я не бачу проблематики. Можливо, дійсно є люди, які зараз негативно налаштовані на будь-яку комунікацію компанії, але давайте абстрагуємося від попередніх скандалів. Є малий бізнес та є велика корпорація, яка допомагає їм бути помітними. Для мене це хороший приклад, коли великий допомагає малому», – прокоментував він.

Водночас Гладкий не вважає, що стратегія саме у відбілюванні репутації. Але визнає, що негативна реакція на рекламну кампанію в соцмережах пов’язана зі свіжим скандалом зі знесенням будинку і подальшими діями комунікаційної команди «Ковальської». Наразі дії забудовника сприймають через призму того, як компанія комунікувала з людьми під час демонтажу будинку на Жилянській.

Також «Ковальській» нагадали про знесення історичної будівлі на Жилянській, 47. Компанія повторила тези про те, що будинок не мав історичної цінності та були погоджені документ на демонтаж.

Читайте також: Хрестовий похід проти урбаністів. Як працює активна оборона «Ковальської» в конфлікті щодо знесеного будинку?

«Ковальська» знесла історичну будівлю на Жилянській, 47. Тут планується зведення офісного центру Nuvo Business Park – сім будівель загальною площею близько 80 тисяч квадратних метрів. Будинок активно захищав пам’яткоохоронець Дмитро Перов, який нині є заступником директорки Департаменту охорони культурної спадщини. Забудовник подав до суду на Дмитра та звинувачує його в наклепі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button