Британський прем’єр обіцяє покласти край «війні проти автомобілістів». Його обурили обмеження швидкості та 15-хвилинні міста
Консерватори також хочуть скоротити час, коли автомобілям заборонено виїжджати на автобусні смуги та боротися з «надмірно» суворими правилами паркування.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Прем’єр-міністр Великої Британії Ріші Сунак заявив, що хоче покласти край «війні проти автомобілістів», зокрема «бездумним» заходам із заспокоєння трафіку та обмеженням швидкості, таким як зони до 20 миль на годину (32 км/год), повідомляє BBC.
Перед цим голова уряду, який представляє Консервативну партію, відтермінував на п’ять років запровадження заборони на продаж нових бензинових і дизельних автомобілів.
Обмежити швидкість до 32 км/год планують у Вельсі, де керує Лейбористська партія. Там розраховують, що захід збереже щонайменше сто життів і зменшить кількість травмованих на дорогах на 20 тисяч протягом наступного десятиліття. До того ж, в разі аварій на нижчій швидкості зменшується тяжкість травм.
Нововпровадження у Вельсі також включають облаштування велодоріжок, розширення тротуарів і зелені бар’єри від автомобілів.
Натомість консервативний уряд оголосив про такі наміри:
переглянути рекомендації щодо обмеження швидкості до 20 миль/год в Англії, щоб запобігти їхньому запровадженню в «місцях, де це недоречно»;
політики ігноруть вплив, який завдають їхні рішення «працьовитим сім’ям», та посягають на «свободу транспорту»;
«утиски водіїв» є атакою на повсякденне життя більшості людей, що «покладаються на автомобілі, щоб доїхати до роботи та побачитися з родинами»;
уряд мусить підтримати автомобілістів, «які рухають країну».
Із Сунаком погоджується й міністр транспорту Марк Харпер, який вважає, що обмеження швидкості до 32 км/год «ускладнить життя водіям». На його думку, таке обмеження виправдане лише біля шкіл.
Очільники організацій, які адвокатують велосипедний і пішохідний рух — Bikeability Trust, British Cycling, Cycling UK, Living Streets, Ramblers, Sustrans — натомість розкритикували наміри консервативного уряду, стверджуючи, що вони розраховані на один лише спосіб пересування — автомобілем.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті