У Довженко-центрі відкрилася виставка про радянське підкорення Дніпра: будівництво каскаду ГЕС
Виставка триватиме до 29 грудня та супроводжуватиметься кураторськими екскурсіями, тематичними кінопоказами та дискусіями.
Виставка триватиме до 29 грудня та супроводжуватиметься кураторськими екскурсіями, тематичними кінопоказами та дискусіями.
П’ятого жовтня у Довженко-центрі відкрилася виставка «Ріка кричала, вила, як поранений звір», що досліджує підкорення Дніпра.
Тему куратори пов’язують із катастрофою на Каховському водосховищі, що сталася внаслідок підриву росіянами греблі гідроелектростанції шостого червня.
Виставка досліджує як репрезентацію підкорення Дніпра в кіно, так і загалом ідеологічне конструювання реальності під час будівництва ГЕС.
Спорудження каскаду гідроелектростанцій на Дніпрі — особливо Дніпрельстану в 1927-1932 роках — щедро висвітлювалася в кінотворах Дзиґи Вертова, Олександра Довженка, Івана Кавалерідзе та інших. Крім оспівування масштабних проєктів у стрічках можна помітити й негативні образи: наслідки індустріальної експлуатації водойм.
На відкритті виставки в Довженко-центрі показували німу стрічку «Дніпро в бетоні» (1930) Арнольда Кордюма під музичний супровід Олексія «Макета» Дегтяря, лідера андеграундного гурту 1990-х Ivanov Down.
Виставка триватиме до 29 грудня та супроводжуватиметься кураторськими екскурсіями, тематичними кінопоказами та дискусіями.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті