Харківський активіст створив власну схему харківського рейкового транспорту
Чим вона краща за офіційну?
Чим вона краща за офіційну?
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Харківський активіст Матвій Сумінов створив власну схему харківського рейкового транспорту, яка включає маршрути метрополітену та трамваю. Він опублікував статтю на платформі Medium.
Автор проєкту вважає, що наявна схема є застарілою: дизайн 2000-х років, відсутність транслітерації та погана читабельність. Мапа сьогодення орієнтована лише на метрополітен, що не годиться для сучасних міст, додають вони.
«Транспортні схеми сучасних міст мають бути зрозумілими. Вони повинні мати правильні умовні позначення, загальне бачення міста, а також бути читабельними, як для місцевих жителів, так і для туристів», – йдеться у статті.
Матвій Сумінов самостійно створив дизайн нової схеми транспорту, час від часу консультуючись з Іваном Довгуном та Костянтином Череповським. Він розповів про свій проєкт та пояснив, чому створив саме таку мапу.
Транспорт на рейках відомий своєю найбільшою ефективністю серед інших видів громадського транспорту, пояснюють у статті. Трамвай виграє у електробусів, тролейбусів та метро тим, що користується виділеною смугою, швидко прискорюється та уповільнюється, а також має високу пасажиромісткість. Метро має ті ж переваги, що і трамвай, але має більшу місткість, швидкість і повністю відокремлений від інших учасників дорожнього руху.
Автор мапи використав зелені плашки тому, що у Харкові зелений колір є широко впізнаваним як колір громадського транспорту.
Найбільшою перевагою нової мапи є її інформативність: на неї нанесені не лише метро, а й трамвай, а також зʼявилися позначки аеропорту, залізничного та автовокзалів. Автор схеми додав маршрути до аеропорту та автовокзалу.
Ще одним плюсом є покращена читабельність нової схеми, а також наявність транслітерації. Назви станцій на офіційній мапі складно читати через шрифт, якими вони написані. У новій мапі використано харківський шрифт Ermilov.
Завантажити мапу для особистого користування у некомерційних цілях можна тут.
Нагадаємо, нещодавно міська влада Харкова заявила, що не причетна до демонтажу трамвайної колії на вул. Весніна. А інтернет-журнал Bird in Flight презентували інтерактивну мапу перейменованих вулиць Києва.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті