Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Суспільне Харків

11 жовтня представниця Харківської міської ради Ілона Гевал принесла до суду частину документів щодо демонтажу трамваю на вул. Весніна. На ці документи активісти чекали понад три місяці.

В них йдеться про те, що Департамент інфраструктури міста Харкова участі у виконанні демонтажу колій не приймав. Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради до демонтажу також не причетний. Наразі ще не всі департаменти відповіли на запит, стверджує Гевел.

Отже, Харківська міська рада стверджує, що про демонтаж не знала та до нього не причетна.

Що сталось з колією?

На початку 2021 року міський голова Харкова Ігор Терехов вперше заявив про плани розширити проїжджу частину вулиці Весніна та Журавлівського узвозу. Початковий проєкт передбачав демонтаж лише частини трамвайної колії та натомість – облаштування колії з реверсивною схемою руху.

У квітні того ж року харківʼяни створили петицію проти демонтажу трамвайної колії.

16 вересня 2021 року Харківська міськрада уклала перший договір на 81,2 млн. грн. з турецьким консорціумом «Блек Сі Консорціум» щодо розширення вулиці Весніна.

Після початку повномасштабного вторгнення, у травні 2022 року, міська влада розпочала повний демонтаж колії. Тоді речник Харківської міськради Юрій Сидоренко заявив, що через обстріли трамвайного депо всі трамваї, підстанції та саме депо були знищені.

Що відомо про суд?

Харківські активісти Олексій Свід, Ірина Кравченко та Павло Храмов подали до суду на Харківську міську раду з вимогою повернути на вулицю Весніна трамвайні колії. Позивачі заявили, що демонтаж колії на вул. Весніна був незаконним і суперечить Генеральному плану міста.

Перше судове засідання відбулось 28 червня. Тоді адвокат активістів подав клопотання, щоб міська рада показала всі договори з підрядниками та технічну документацію, проте їх тоді так і не надали.

Згодом три позови обʼднали в один і 8 серпня відбулось перше судове засідання по обʼєднаній справі. Довгий час міська влада не надвала документи, на основі яких виконували роботи на Весніна. Представниця мерії Ілона Гевел пояснювала це тим, що відповіді від відповідних департаментів ще не отримано.

11 жовтня Харківська міська рада нарешті надала частину документів.

Нагадаємо, у Харкові планують побудувати першу в Україні підземну школу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button