У Вінниці завершують реконструкцію вулиці з новими трамвайними коліями. Що вдалося, а що – ні?
На вулиці проклали нові трамвайні колії, оновили зупинки громадського транспорту, облаштували велодоріжки.
На вулиці проклали нові трамвайні колії, оновили зупинки громадського транспорту, облаштували велодоріжки.
У Вінниці шостого листопада відновили рух приватного та громадського транспорту по вулиці Батозькій, реконструкція якої тривала з 2021 року.
Ремонт вулиці Батозької на ділянці від проспекту Коцюбинського до вулиці Академіка Янгеля почали у листопаді 2021 року, але призупинили через повномасштабне вторгнення. Батозька є важливою транспортною артерією, яка з’єднує залізничний вокзал, центр міста та житлові райони. Вартість робіт склала майже 180 мільйонів гривень.
Тут проклали нові трамвайні колії за технологією «оксамитового шляху», яка передбачає відсутність вібрацій та шуму. Рейки без стиків вкладають не на ґрунт, а на бетонну плиту. Термін експлуатації таких колій збільшується до 30 років. «Оксамитові шляхи» будують у Вінниці з 2016 року.
Також оновили проїжджу частину і тротуари. Крім цього, облаштували нові зупинки для трамваїв та автобусів, велодоріжки, озеленення та модернізували вуличне освітлення.
Ремонт ділянки вулиці Батозької довжиною близько 600 метрів триватиме ще кілька днів. Про це повідомив заступник директора підрядної організації Василь Купринюк.
Депутат Вінницької міськради Віктор Перлов зазначив переваги та недоліки реалізації проекту.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті