Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23541 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/paokvsz

Чеський перевізник RegioJet має намір замовити залізничні вагони виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Українські вагони коштують значно дешевше, ніж вироблені в ЄС, а крім того за ними не потрібно стояти в черзі.

Ще влітку власник компанії Радім Янчура заявив в інтервʼю Forbes, що готовий замовити в українських виробників тисячу вагонів, якщо їх вдасться адаптувати до європейських стандартів.

Фото: facebook.com/paokvsz

Він розповів, що приїжджав у Київ на новому вагоні, виробленому на КВБЗ, і відзначив його «дуже високу якість». Однак українські стандарти дещо відрізняються від європейських.

Янчура зазначає, що зараз у Євросоюз бум на залізничні перевезення, і замовити нові вагони практично неможливо, треба ставати у чергу. Тому українські компанії мають шанс для виходу на європейський ринок. 

«Я готовий замовити у ваших виробників тисячу таких вагонів, якщо вони будуть адаптовані до стандартів ЄС і коштуватимуть не більш як один мільйон євро за одиницю», — заявив він.

Зараз в інтерв’ю Інтерфакс-Україна власник RegioJet Радим Янчура повідомив, що готовий почати з замовлення кількох десятків вагонів. «Маємо в планах поїздку на підприємство», — додав він.

Фото: facebook.com/paokvsz

ЦТС зауважує, що в ЄС вартість одного пасажирського вагона в середньому починаєтсья від двох мільйонів євро. Натомість Укрзалізниця купує 44 вагони за 1,9 мільярда гривень — це приблизно відповідає ціні в один мільйон євро за одиницю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button