Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Минулого року на дорогах по всьому світу їздили понад 20 млн особистих електромобілів та 1.3 млн комерційних, повідомляє ArsTechnica. Проте ці цифри значно менші за кількість електричних велосипедів, мопедів та скутерів – їх було понад 280 млн. В чому ж їх перевага?

Екологічність

Власники автомобілів часто використовують їх для коротких подорожей – до того ж зазвичай вони є єдиним пасажиром. Заради поїздки на невелику відстань витрачається багато пального, а також створюються додаткові викиди в атмосферу.

Оптимальним рішенням може здатись перехід на електромобіль, проте вони, як і машини на бензині, займають багато місця та потребують багато електроенергії, а також продукують викиди дрібних часток від покришок під час гальмування. До того ж на виготовлення електричних батарей витрачають рідкісні викопні мінерали.

Електричні самокати або мопеди натомість є набагато більше «зеленими»: вони потребують менше електроенергії, займають менше місця, а батареї для їх живлення значно менші у розмірі. І на їхнє виготовлення потрібно значно менше сировини.

Вартість

Утримання автомобіля з двигуном внутрішнього згорання значно дорожче за аналогічний електричний – майже у чотири рази. Зарядка та догляд за електричним транспортом потребують значно менше коштів.

Якщо порівнювати електромобіль та електровелосипед чи скутер, різниця в ціні колосальна: перший коштує в середньому 50 000$, а «зелений» транспортний засіб можна купити за менш ніж 1000$.

Зручність

У користувачів автомобілів є багато проблем: мало місць для паркування, затори на дорогах, дорогі запчастини до машини та багато інших. Для коротких подорожей такий транспортний засіб не завжди підходить.

Електросамокати чи мопеди підходять для таких поїздок набагато більше. Наприклад, припаркувати такий транспорт набагато легше, а самокат взагалі можна тримати всередині будинку. Власникам невеликих «зелених» засобів пересування також не доводиться стояти в заторах.

На жаль, в Україні поки не настільки добре розвинена мережа велодоріжок, тому умови для пересування на електросамокаті чи електровелосипеді поки не досконалі.

Нагадаємо, цього року на восьми вулицях Києва облаштовували велодоріжки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button