У Києві перевідкрили «Сільпо» у стилі Мавки (фото)
До 2022 року супермаркет був флагманом Blockbuster Mall, потім ТРЦ вирішили перезапустити.
До 2022 року супермаркет був флагманом Blockbuster Mall, потім ТРЦ вирішили перезапустити.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24965 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Першого грудня у торговельному центрі Blockbuster Mall біля метро «Почайна» заново відкрився супермаркет «Сільпо», оформлений у стилі мультфільму «Мавка. Лісова пісня».
Blockbuster Mall відкрили у листопаді 2019-го, позиціонуючи як найбільший ТРЦ Східної Європи. У ньому розміщався перший в Україні магазин IKEA. Флагманським орендарем виступав «Сільпо» у стилі «Мавки», що на той час ще не вийшла на екрани. Центр так і не встиг повноцінно попрацювати — спершу через ковід, потім через російське вторгнення. Зараз ТРЦ перезапускають.
«Сільпо» поновило роботу в тій же тематиці: на стінах герої мультфільму — Мавка, Лукаш, Жабокиць Квусь, Лісовик, русалки Водяниця, Польовиця та Лісовиця.
Розрахуватися можна на п’яти касах та дев’яти самокасах.
Анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня» вийшов у кінопрокат на початку цього року, він став найкасовішою українською стрічкою. Фільм показували в кінотеатрах Європи, Африки, Близького Сходу, Південної Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті