Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

22 листопада стало днем, коли експерти з усієї України та за кордону об’єднались в онлайні на платформі Zoom для обговорення інновацій та вдосконалень у сфері транспортного моделювання на річній зустрічі користувачів PTV Traffic Suite. Цей захід, також відомий як PTV User Group Meeting або PTV UGM, привернув увагу понад 200 учасників та став платформою для обміну досвідом та вивчення нових можливостей в галузі транспортного планування та моделювання. Оскільки на заході був синхронний переклад на англійську, то нас слухали і дивились і закордонні колеги, зокрема з Польщі, Німеччини, Грузії та Молдови.

Сайт заходу

Модератором заходу був директор компанії Беспалов Лаб – Дмитро Беспалов.

Зустріч розпочалася вітальним словом від Peter Möhl, віце-президента PTV Group, та Martyna Abendrot, директора PTV Group в Польщі. Їхні виступи відзначились лідерством та візією, які визначають розвиток програмного забезпечення для транспортного моделювання в Україні.

Особливий гість заходу, доктор Аднан Рахман, керуючий директор DATS Consulting B.V., поділився своїм досвідом у роботі. Він звернув увагу на важливість стратегій для розв’язання складних транспортних проблем. Зауважив що, транспортні моделі це прозорість та можливість справедливо розподіляти наші обмежені ресурси. Переглянути презентацію можете за посиланням.

Доповідь Michał Pyzik та Jacek Zaremba розкрила аспекти планування та графіку високошвидкісних залізниць у Польщі. Переглянути презентацію можете за посиланням.

Далі з темою “Транспортне моделювання в галузевих нормах” виступив перший заступник директора ДП “ДержДорНДІ” Анатолій Цинка. Він розповів про існуючі напрацювання нормативних документів для транспортного моделювання та плани щодо подальших напрацювань.

Щорічні новинки програмного забезпечення сподобались всім учасникам, продемонстровані колегами та партнерами з Беспалов Лаб та ТОВ Про Мобільність, дали всім учасникам нові цікаві кейси застосування транспортного моделювання для пошуку оптимальних рішень. 

Нова версія PTV Visum 2024

Нова версія PTV Vissim 2024  

Планування маршрутів громадського транспорту з PTV Lines 

Управління міським трафіком з PTV Flows 

Транспортна модель за 1 тиждень з Model2Go 

Можливості та умови використання PTV Software 

Панель застосування програмного забезпечення для транспортного моделювання була освітньою та практичною. Спікери, серед яких Роман Зубачик (директор ТзОВ “УРБАН ПРОМО”, PTV Certified Trainer) та Степан Плесак (провідний інженер (транспортного планування та моделювання) в ЛКП “Львівавтодор”), представили свої проекти та випробування з використанням транспортного моделювання для транспортного планування та управління. 

Презентація Степана Плесака за посиланням.

Артем Полюх (фахівець з транспортного планування та моделювання в ТОВ “Міжнародний проектний інститут”) презентував ще один цікавий кейс з використанням детального моделювання для доріг державного значення особливості моделювання транспортних розв’язок в Одеській області.

Якщо вас зацікавили новинки в програмному забезпеченні PTV – одразу звертайтеся до нас, будемо раді допомогти.

У заключній панель “Навчання транспортному моделюванню” Павло Сирватка (в.о. Начальника управління вуличної інфраструктури Львівської міської ради) висвітлив досвід та  шлях отримання гранту для програмного забезпечення в Львові.
Ольга Куницька (проф. кафедри транспортних систем та безпеки дорожнього руху Факультету транспортних та інформаційних технологій НТУ) розповіла про участь Київського національного транспортного університету у проєкті з Еrasmus+, створення тренінг центру на базі університету та детально поділилася досвідом щодо проведення курсу з транспортного моделювання. Володимир Тарасюк (к.т.н., асистент кафедри міського будівництва КНУБА) поділився впровадженням лабораторії транспортного моделювання в КНУБА.

Повний запис зустрічі можна переглянути за посиланням.

Всі учасники та організатори висловили задоволення подією та сподіваються на її подальший розвиток. Чекаємо наступної зустрічі в 2024 році, яку, сподіваємося, буде можливо провести в офлайн чи комбінованому режимі. Підсумково, PTV User Group Meeting 2023 в Україні виявився плідним інформаційним обміном та платформою для подальшого розвитку сфери транспортного моделювання в країні. 

ли задоволення подією та сподіваються на її подальший розвиток. Чекаємо наступної зустрічі в 2024 році, яку, сподіваємося, буде можливо провести в офлайн чи комбінованому режимі. Підсумково, PTV User Group Meeting 2023 в Україні виявився плідним інформаційним обміном та платформою для подальшого розвитку сфери транспортного моделювання в країні. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button