Графік показує, як разюче впала кількість жертв аварій у Варшаві. Цього досягли завдяки двом речам
У 1990-х статистика про дорожній рух більше нагадувала зведення про воєнні дії.
У 1990-х статистика про дорожній рух більше нагадувала зведення про воєнні дії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Зараз дороги столиці Польщі найбезпечніші за всю історію міста, повідомляє Управління міських доріг з посиланням на дані поліції.
Протягом перших десяти місяців цього року на вулицях Варшави загинуло 17 осіб. За весь попередній 2022 рік у дорожніх аваріях померло 33 людини, і це була найкраща статистика за останні чотири десятиліття. Для порівняння, у 1991-му на дорогах загинуло 314 людей. В Управлінні зауважують, що тодішня статистика про дорожній рух більше нагадувала зведення про воєнні дії.
Хоча 17 смертей це все ще не нульова смертність, якої реально досягти, як свідчить досвід скандинавських столиць, — це на понад 40% менше, ніж за аналогічний період минулого року (29).
Мотоциклісти становлять непропорційно велику групу жертв щодо до їхньої частки в дорожньому русі.
Падіння смертності в ДТП у Варшаві — це ефект від двох головних чинників. Перший — зміни в законодавстві. У 2021-2022 роках місто значно збільшило суми штрафів за порушення правил дорожнього руху та затвердило пріоритет пішохода, який вже ступив на перехід.
Другий чинник — послідовні зміни в дорожній інфраструктурі за стратегією Vision Zero. Регулярно перевіряють нерегульовані пішохідні переходи, яких у Варшаві понад чотири тисячі, й поліпшують безпеку, передусім покращуючи освітлення, на найбільш ризикових із них: в середньому такі заходи вживаються щодо 100 переходів на рік.
Тим часом за даними Патрульної поліції Києва, за тіж десять місяців внаслідок аварій на вулицях міста загинула 91 людина, це вп’ятеро більше, ніж у Варшаві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті