Графік показує, як разюче впала кількість жертв аварій у Варшаві. Цього досягли завдяки двом речам
У 1990-х статистика про дорожній рух більше нагадувала зведення про воєнні дії.
У 1990-х статистика про дорожній рух більше нагадувала зведення про воєнні дії.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Зараз дороги столиці Польщі найбезпечніші за всю історію міста, повідомляє Управління міських доріг з посиланням на дані поліції.
Протягом перших десяти місяців цього року на вулицях Варшави загинуло 17 осіб. За весь попередній 2022 рік у дорожніх аваріях померло 33 людини, і це була найкраща статистика за останні чотири десятиліття. Для порівняння, у 1991-му на дорогах загинуло 314 людей. В Управлінні зауважують, що тодішня статистика про дорожній рух більше нагадувала зведення про воєнні дії.
Хоча 17 смертей це все ще не нульова смертність, якої реально досягти, як свідчить досвід скандинавських столиць, — це на понад 40% менше, ніж за аналогічний період минулого року (29).
Мотоциклісти становлять непропорційно велику групу жертв щодо до їхньої частки в дорожньому русі.
Падіння смертності в ДТП у Варшаві — це ефект від двох головних чинників. Перший — зміни в законодавстві. У 2021-2022 роках місто значно збільшило суми штрафів за порушення правил дорожнього руху та затвердило пріоритет пішохода, який вже ступив на перехід.
Другий чинник — послідовні зміни в дорожній інфраструктурі за стратегією Vision Zero. Регулярно перевіряють нерегульовані пішохідні переходи, яких у Варшаві понад чотири тисячі, й поліпшують безпеку, передусім покращуючи освітлення, на найбільш ризикових із них: в середньому такі заходи вживаються щодо 100 переходів на рік.
Тим часом за даними Патрульної поліції Києва, за тіж десять місяців внаслідок аварій на вулицях міста загинула 91 людина, це вп’ятеро більше, ніж у Варшаві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті