Прокуратура, вода на рейках та мер під землею: що відбувається на синій гілці?
Київська влада закрила тунель між «Либідською» та «Деміївською» на день раніше, ніж обіцяла.
Київська влада закрила тунель між «Либідською» та «Деміївською» на день раніше, ніж обіцяла.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 195 днів. За цей час ми опублікували 25540 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Учора у КМДА повідомили про перекриття руху метро між станціями «Либідська» та «Теремки» на шість місяців. Що про це відомо?
Попри заяву, що рух перекриють з девʼятого грудня, поїзди метро перестали курсувати станціями ще о 13:45 восьмого числа – буквально через три години після повідомлення КМДА. Причиною цьому стало підтоплення тунелю між «Либідською» та «Деміївською» – станом на восьме грудня рівень води там вже досяг підошви рейок. Через це вчора швидкість вагонів обмежили до 15 км/год.
https://t.me/kyivpassengers/1777
У ГО «Пасажири Києва» розповідають, що про проблему міській владі стало відомо ще минулого тижня, хоча несправності в тунелі були помітні вже протягом декількох місяців. Минулих вихідних, після повідомлення про підтоплення, комунальні служби почали вживати заходів для усунення течії, проте під час робіт виявили, що проблема значно більша.
Було вирішено, що згодом доведеться перекривати рух поїздів, але восьмого грудня ситуація погіршилась і КМДА повідомила про тимчасове перекриття частини гілки. Проте того ж дня підтоплення стало ще більш критичним і тунель терміново перекрили.
У КМДА розповіли, що через складні умови тунелі між станціями споруджувались не лише в автоматичному режимі, а й вручну. Через близькість до річки Либідь підземні води тиснуть на стіни тунелю, що призводить до тріщин, через які просочується вода, а глина не дає їй стікати вниз.
У «Пасажирах Києва» кажуть, що протікання сталось у тій частині тунелю, яку будували вручну. Спеціалісти ще під час зведення скаржились на якість виконання робі: зокрема, там була порушена геометрія, а хімічне закріплення тунелів не доробили. Джерело організації розповіло, що на цій ділянці, мабуть, «найгірша збірка тюбінгів у всьому київському метро».
Мер міста Віталій Кличко учора прибув на місце подій та спустився у тунель, де поспілкувався з директором КП «Київський метрополітен» Віктором Брагінським. Він розповів, що серед причин підтоплення можна виділити три: неякісне виконання робіт підрядником, близькість до тунелю річки Либідь та складні геологічні умови.
Радник мера Дмитро Білоцерковець вважає, що критика у бік міської влади недоречна, оскільки цю частину гілки метро відкривав ще колишній президент-втікач Віктор Янукович. Він додав, що «через піар Януковича та Азарова страждатимуть кияни і міський бюджет». У коментарях до допису користувачі зазначили, що хоч метро відкрили за президенства Януковича, будівництво пошкодженого тунелю завершили ще у 2009 році.
Віктор Брагінський розповів, що для проведення геологічного дослідження буруватимуть свердловини, щоб дістатись до тунелю згори. Котлован буде близько 20 м у довжину та 10 м у ширину, а його глибина може сягати восьми метрів. Остаточні висновки дослідження будуть готові через 2-3 місяці.
Київська прокуратура вже зацікавилась справою: у зв’язку з підтопленням тунелів метрополітену було розпочато досудове розслідування за фактом службової недбалості.
Під час розслідування слідчі та прокурори дослідять обставини, які призвели до таких наслідків, а також нададуть правову оцінку діям службових осіб КП «Київський метрополітен» і підрядних організацій, які споруджували тунелі.
Учора, восьмого грудня, для забезпечення руху автобуса 2М та тролейбуса 43к, які курсують з Теремків до «Либідської», зняли частину рухомого складу з багатьох інших маршрутів міста, повідомляють «Пасажири Києва». Це призвело до збільшення інтервалів на багатьох маршрутах міста, особливо автобусних.
В організації для розвʼязання проблеми пропонують:
Нагадаємо, будівництво метро на Виноградар обіцяють відновити після визначення нового підрядника.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті