Чергова спроба оновити фунікулер. Київ хоче купити нові кабіни
Раніше кабіни планували купити у межах спільного проєкту з Європейським інвестиційним банком. Проте тоді закупівля також не відбулась.
Раніше кабіни планували купити у межах спільного проєкту з Європейським інвестиційним банком. Проте тоді закупівля також не відбулась.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Київська влада планує купити дві нові кабіни фунікулера та провести реставрацію його станції на вул. Петра Сагайдачного – відповідні зміни заклали в проєкті Міської цільової програми (МЦП) розвитку транспортної інфраструктури на 2024-2025 роки.
На реставрацію станції з міського бджету планують витратити майже 356 мільйонів гривень. Будівлю фунікулера хочуть зробити більш сучасною, тож після реставрації станція стане інклюзивною.
На придбання двох кабін фунікулера витратять майже 487 мільйонів гривень, кошти з держбюджету не витрачатимуть.
Нагадаємо, кабіни для фунікулера намагаються закупити не вперше. У 2018 році на сайті Prozorro опублікували тендер на закупівлю нових кабін – вони мали бути обладнані кондиціонерами та мати прозорий дах. Австрійська компанія повинна була стати постачальником, проте тендер не відбувся.
У 2021 році кабіни та обладнання для них планували купити у межах спільного проєкту з Європейським інвестиційним банком – їх очікувана вартість складала 6,5 мільйона євро. Проте тоді закупівля також не відбулась.
Будівлю Київського фунікулера також вже не вперше намагаються відреставрувати: у 2019 році у КМДА повідомили, що станцію оновлять та пристосують до умов сучасного використання, проте цього так і не сталось.
Нагадаємо, відповідно до проєкту Програми розвитку інфраструктури Києва на 2024-2025 роки, метро на Виноградар просунеться на 985 метрів, а з Броварів у Києві збудують трамвайну лінію.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті