Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23483 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Andrii Orlenko/Facebook

Кияни просять включити до Міської програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 роки показники кількості ґрунтових доріг столиці. На сайті Київської міської ради зʼявилась відповідна петиція.

Автори петиції кажуть, що мешканці, які десятиліттями живуть на таких вулицях, повинні знати точну кількість ґрунтових доріг та перелік проєктів щодо облаштування там твердого покриття.

Наразі міська влада відмовляється облаштовувати тверде покриття на вулицях, де немає підземних комунікацій, йдеться у петиції. Асфальт на таких дорогах можна замінити бетонними плитами або бруківкою – після будівництва комунікацій їх можна використати повторно або застосувати на інших ділянках, підсумовують автори.

Чому міська влада не хоче асфальтувати ґрунтові дороги?

Відповідно до Правил благоустрою міста Києва, прокладання та перекладання підземних споруд мають виконувати до початку робіт з будівництва доріг. Капітальний ремонт шляхів до прокладання підземних комунікацій цим документом заборонений, а комплексний благоустрій територій виконується тільки після завершення підземних робіт.

Пропозиція авторів петиції замінити асфальт бетонними плитами або бруківкою може бути слушною, адже відповідно до Правил благоустрою під час дорожніх робіт бруківка повинна бути складена окремо та зберігатись до завершення будівництва. Після цього її використовують для відновлення покриттів. На відміну від асфальту, який потрібно розбирати та вивозити на перероблення, бруківку чи бетонні плити значно легше встановити назад.

Нагадаємо, кияни підписують петицію за демонтаж шлагбаумів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button