Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Голосіїв/Facebook

Учора над тунелем метро біля колишнього Деміївського ринку помітили просідання торгових павільйонів, розповідають у ГО «Пасажири Києва».

У КМДА стверджують, що просідання біля станції «Деміївська» сталось ще до закриття шести станцій «синьої» гілки метро, і за ним одразу встановили посилений нагляд. З початку спостереження за ситуацією критичних змін фахівці не зафіксували, розповіли у КП «Київський метрополітен».

Фото: Голосіїв/Facebook

У підприємстві також зазначили, що цими днями поруч із місцем просідання ґрунту енергопостачальна компанія прокладала кабельні мережі із застосуванням відповідної будівельної техніки. Щодо тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська», то його стан «стабілізований і повністю контрольований».

Фото: Голосіїв/Facebook

Активіст Сергій Грішин натомість каже, що як просідання сталось до перекриття станцій, так і тунель почав протікати ще до закриття метро. У коментарях до допису «Пасажирів Києва» користувачі пишуть, що ці МАФи просіли ще 3-4 місяці тому. Нагадаємо, раніше у громадській організації розповідали, що про несправності в тунелі між станціями «Либідська» та «Деміївська» були помітні вже протягом декількох місяців. 

Крім того, на Деміївській будують ЖК Riverdale від Perfect Group, яка у проєкті комплексу передбачила виведення назовні частини підземної річки Совки, що є притокою Либеді. У серпні 2022 року там почали спорудження каскаду водойм Совки, а в серпні цього року на будівництві відбувались активні роботи з водозниження та водовідведення. Будівельники також працювали з рівнем ґрунтових вод та залишками колектора. У компанії розповіли, що роблять все необхідне для створення безпечного каскаду водойм, що прикрашатиме комплекс.

Нагадаємо, кияни не переплачуватимуть за пересадку на наземний транспорт через закриття метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button