Київське метро скасувало закупівлю наскрізних поїздів українського виробництва
Конкурс тривав із кінця 2020 року.
Конкурс тривав із кінця 2020 року.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Київський метрополітен 14 листопада скасував рішення про закупівлю потягів Крюківського вагонобудівного заводу, повідомляє LIGA.net.
Заступник начальника метро Дмитро Пінчук пояснив це рішення тим, що завод не виконав вимоги, встановлені тендерною документацією.
Виробник не погоджується й наприкінці листопада звернувся до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт.
Вагони купують за гроші Європейського банку реконструкції та розвитку. Конкурс тривав із кінця 2020 року. Востаннє пропозиції учасників розглядали в березні 2023-го. Конкурентом українського заводу була чеська Skoda, але її пропозиція була на 37% дорожчою. КВБЗ очікував на рішення протягом п’яти місяців, і в серпні таки був визнаний переможцем.
Особливість цих поїздів — вони наскрізні, пасажири зможуть переходити між вагонами крізь герметичні стики.
Крюківський завод також планував продати вагони для Харківського метрополітену. Виробник нарікав, що тендерні вимоги зорієнтовані тільки на досвід роботи європейських виробників та європейські стандарти.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті