Між «Почайною» і «Тараса Шевченка» на час ремонту запустять човниковий рух. Але не виключають і повну зупинку
Проте не виключено, що рух ділянкою перекриватимуть.
Проте не виключено, що рух ділянкою перекриватимуть.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 49 днів. За цей час ми опублікували 27080 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На ділянці метро між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка» просідає тунель, повідомив в інтерв’ю ЕП перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник. У тендері йдеться про перебирання оправи тунелю з розкриттям котлованів на всю довжину ділянки — те саме, що зараз робитимуть на «Деміївській».
«Будуть планові роботи. Це якраз питання своєчасного обстеження, ремонту, підтримання його в робочому русі. Немає великих проблем, — повідомив посадовець. — (Тунелі) просідають по висоті, їх треба поміняти».
Поворозник зазначив, що розглядаються варіанти човникового руху одним тунелем, поки другий ремонтуватимуть.
Зараз човниковий рух запустили між станціями «Теремки» та «Деміївська», в той час, як перегін до «Либідської» не працює. За словами заступника Кличка, на ділянці між «Почайною» і «Тараса Шевченка» рух організують інакше: поїзди ніде не розвертатимуться, вони по черзі проїжджатимуть ділянку одним тунелем.
Інтервал між поїздами збільшиться. На ділянці між «Теремками» та «Деміївською» він зараз становить 13-17 хвилин. Поворозник запевнив, що Київпастранс налагодить додатковий наземний транспорт.
Водночас директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор не виключає, що рух ділянкою перекриватимуть.
«Лише після того, як ми будемо мати проєкт організації виконання робіт, ми будемо розуміти, чи будемо ми перекривати рух повністю чи частково, — заявив він в ефірі КИЇВ24. — Я прошу керуватися кінцевим результатом, коли буде повністю проєктна документація. І тільки після того буде розуміння, чи ми перекриваємо рух, чи робимо його човниковим, чи не перекриваємо».
Раніше у метрополітені називали припущення про закриття руху неправдивою інформацією.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті